Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er trist når parfymen ikke merkes, rødvinen smaker neglelakkfjerner og vellagret ost ikke smaker noe som helst 😂 

Anonymkode: 23e34...174

Uff. Masse masse god bedring til deg og krysser alt jeg eier og har for at det går fort over 🤞🏼🤞🏼

I dag har jeg brukt Sunset hour fra Goldfield & Banks. Deilig sommerlukt!❤️ Skal på fest seinere i dag, men aner ikke hva jeg skal bruke da!🤦🏼‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På fest ble det La Capitale fra Xerjoff 😀har sp mange så angrer hver gang man tar en🤦🏼‍♀️🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner at denne tråden ikke er helt bra for lommeboka🙈 Hver gang jeg ser innom skriver jeg ned nye parfymetips på ei notatliste på mobilen(elsker at dere skriver ned hva parfymen lukter, for da kan jeg utelukke noen). Tror jeg har luktet meg gjennom det meste på TaxFree Gardermoen i juli, ny runde igjen om to dager😅 

Kjøpte meg Burberry-Her forrige uke da den var på salg på Douglas og jeg har siklet på den en stund så måtte slå til(selv om jeg egentlig har nok parfymer for ei stund nå). Elsker den, veldig søt og bringebæraktig. 

Anonymkode: d64f7...5b6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjenner at denne tråden ikke er helt bra for lommeboka🙈 Hver gang jeg ser innom skriver jeg ned nye parfymetips på ei notatliste på mobilen(elsker at dere skriver ned hva parfymen lukter, for da kan jeg utelukke noen). Tror jeg har luktet meg gjennom det meste på TaxFree Gardermoen i juli, ny runde igjen om to dager😅 

Kjøpte meg Burberry-Her forrige uke da den var på salg på Douglas og jeg har siklet på den en stund så måtte slå til(selv om jeg egentlig har nok parfymer for ei stund nå). Elsker den, veldig søt og bringebæraktig. 

Anonymkode: d64f7...5b6

Burberry parfymene er sååå gode🥰

De passer de fleste hudtyper,og🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotehøna_21 skrev (14 timer siden):

På fest ble det La Capitale fra Xerjoff 😀har sp mange så angrer hver gang man tar en🤦🏼‍♀️🙊🙊

Kjenner til det 🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forkjølelsen slipper gradvis taket, så har dristet meg til litt Hair mist fra Diptyque. Do son. 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått corona og har ikke luktesans😢

Men må jo ha parfyme selvom😅

image.png.c923bd8bb2dbf38c0b9fb730e39f3312.png

Endret av flusa
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå testa jeg også positivt, så da forstår jeg hvorfor jeg mista luktesansen jeg også. Fortsatt Do son i håret 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina Ricci Bella. Rabarbra note i toppen for friskhet, søtlig drydown

1308481-trnLargeFormat.jpg

Endret av Capazitet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Capazitet said:

Nina Ricci Bella. Rabra note i toppen for friskhet, søt drydown

1308481-trnLargeFormat.jpg

Nydelig flaske💗

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dior Miss Dior Absolutely Blooming. Fruktig med bringebær og søtlig rose, aromatisk

33489013000492.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trésor, den rosa flasken som har vært i alle år. Elsker den så mye. Jeg er 23.

Anonymkode: 9c20e...136

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fortsatt korona. Men har tatt på Wild Bluebell hair mist fra Jo Malone. Liker å bruke hair mist i stedet for parfyme når jeg har strikkede ullklær på. Da slipper jeg at lukta setter seg i plagget. Så lenge jeg har hestehale da, vel å merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortsatt korona. Når kommer luktesansen tilbake? Jeg er på dag 12. 

Har på parfyme likevel, Solano. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olympea intense fra Paco Rabanne. Elsker den, den lukter hav og karamell på en gang 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...