flusa Skrevet 10. juli 2022 #1661 Skrevet 10. juli 2022 Måtte dusje, og kom på at jeg ikke har brukt denne på en stund.. deilig,søt,frisk sommerparfyme fra escada♡ 2
jabx Skrevet 10. juli 2022 #1662 Skrevet 10. juli 2022 Påkrevd skrev (På 17.3.2022 den 1.40): Kan gutta bli med også? Dior Sauvage Elixir idag. Ganske heavy. Likte den egentlig ikke til å begynne med, men brukt med forsiktighet har den vokst seg til en av favorittene etterhvert. Blir det ikke litt rart når "alle" bruker denne? 🤔
Capazitet Skrevet 10. juli 2022 #1664 Skrevet 10. juli 2022 Gabriela Sabatini EdT. Krydra og floral 1
Gjest Peanut Skrevet 10. juli 2022 #1666 Skrevet 10. juli 2022 Står som unisex. Iflg Fragrantica er det mer for menn, men jeg synes den lukter og liker den typen lukt ^^,
Påkrevd Skrevet 10. juli 2022 #1667 Skrevet 10. juli 2022 jabx skrev (7 timer siden): Blir det ikke litt rart når "alle" bruker denne? 🤔 Tja, synes ikke jeg kjenner den så ofte der jeg beveger meg, ihvertfall, men om mange bruker den, er det vel mange som liker den, da🤷🏻♂️ Ikke rarere enn at «alle» ser på fotball, «alle» spiser taco eller «alle» drar på sommerferie til syden? 3 1
powerpuffen Skrevet 10. juli 2022 #1668 Skrevet 10. juli 2022 Var innom kicks her om dagen og sniffet på denne Den luktet så friskt, nydusjet med et hint av noe bær! Prisen er like frisk…. Tror jeg skal unne meg denne en gang, men ikke nå😅 1
skruf Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #1671 Skrevet 11. juli 2022 Fame, fra Paco Rabanne. Sjukt god! Falt fullstendig for den da jeg var innom utenlands-taxfree. Ifg hun som jobbet der så kommer den ikke for salg i norske parfymerier før til høsten (august tror jeg) Vanskelig å forklare den, men den er veldig varm og samtidig søt og frisk. Lukter skikkelig sommer. Har flere ganger siden jeg kjøpte den for litt over ei uke siden fått spørsmål fra fremmede, både menn og kvinner, om hvilken parfyme jeg bruker. Og det har jeg ikke opplevd før 😄 https://www.fragrantica.com/perfume/Paco-Rabanne/Fame-74962.html 1 1
skruf Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #1672 Skrevet 11. juli 2022 Påkrevd skrev (11 timer siden): Tja, synes ikke jeg kjenner den så ofte der jeg beveger meg, ihvertfall, men om mange bruker den, er det vel mange som liker den, da🤷🏻♂️ Ikke rarere enn at «alle» ser på fotball, «alle» spiser taco eller «alle» drar på sommerferie til syden? Mannen min har bl.a denne parfymen, fikk den i gave av meg men selv om «alle» har den så lukter den jo ikke likt på alle siden en og samme parfyme lukter ulikt pga alle har ulik naturlig kroppslukt Samme er det med endel kvinneparfymer også, enkelte er veldig populære og blir brukt av veldig mange Menn er såklart også hjertelig velkomne i tråden!
Capazitet Skrevet 11. juli 2022 #1673 Skrevet 11. juli 2022 Britney Spears Sunset Fantasy. Syns den luktar som jordbærmilkshake....! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1674 Skrevet 11. juli 2022 Ocean infini, fra Rituals. 😊 Anonymkode: 23e34...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå