Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bergamott, røde bær, fersken, peon, rosa lilje, jasmin, sandeltre, musk og vaniljeblomst.

image.png

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rihanna "Reb'l Fleur"

929973.jpg

Skrevet

Clean Sunshine 

8B8E3C16-C011-4164-B6DA-A046B8B9457C.jpeg.f86052c178e3a7cc3f0ee8b8a610d94a.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Solano fra Le Couvent 💛

Anonymkode: 23e34...174

• Liker 1
Skrevet

Patchouli tentation 🤍

Skrevet

La Belle et l'Ocelot fra Salvador Dali. Deilig orientalsk, uten at det blir for mye.

La Belle et l'Ocelot - Salvador Dali Parfyme | Nordicfeel

• Liker 2
Skrevet (endret)

image.png.f122c4c02d037b1fd9adb1fe05e42fbb.png

Endret av flusa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Black Opium i håret og Olympea Solar på halsen 💛

Skrevet (endret)

Eau de babygulp fra morgenen av, men etter en dusj nå straks blir det en gammel nostalgisk en: Cacharel Amor Amor.

A08ADD34-A5B1-42A8-85C0-8C628D180357.thumb.jpeg.a65fb15897d2fa2e4c5ea2c34d3c519e.jpeg

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 1
Skrevet

Nostalgi her også. Elizabeth Arden Red Door igjen ❤️

Skrevet

Wave Molly Sanden.  Kjøpte en liten prøve, glad jeg ikke bestilte stor.  Gikk i søpla.

Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 31.5.2022 den 17.06):

Jeg er en parfymeentusiast, stadig på jakt etter nye dufter. Har ikke funnet signaturduften min helt enda, selv om det har vært nære på noen ganger😄

Her er noen favoritter;

Tom Ford - soleil blanc (dagens duft☺️)

armani - Armani code ultimate

Sabe masson - La reine soleil

Balenciaga - cristobal

Ralph lauren - rocks

Tar gjerne imot tips om hva som burde prøves ut🌷

Har dilla selv. Kjenner ikke smaken din, men bruk fragrantica.com. Søker du opp favoritter eller andre parfymer der, får du all info om noter etc, samt anmeldelser fra andre.

AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (21 minutter siden):

Wave Molly Sanden.  Kjøpte en liten prøve, glad jeg ikke bestilte stor.  Gikk i søpla.

Åh, den er jeg spent på! Hvor fikk du tak i prøve?

Skrevet
MissIndependent45 skrev (19 minutter siden):

Har dilla selv. Kjenner ikke smaken din, men bruk fragrantica.com. Søker du opp favoritter eller andre parfymer der, får du all info om noter etc, samt anmeldelser fra andre.

Den siden der er jeg innom daglig 😄har sjukt dilla jeg au. Men det verste er at nå har jeg bevegd meg over til niche🤦🏼‍♀️ Men elsker å tråle sidene til Fragrantica. Får MYE tips og flere til ønskelista😨🤣

• Liker 1
Skrevet

Escada taj sunset. Er svak for parfymene til Escada selv om mange av dem er veldig like. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Åh, den er jeg spent på! Hvor fikk du tak i prøve?

Kjøpte på Eleven.no. Var for søt og minnet meg om noe fra 80-90 tallet. Trodde den skulle lukte salt, friskt, sjø, marint men nei.  Er utrolig sær da og liker ikke søte dufter noe særlig. 

Skrevet

Jeg begynte med La Belle et l'Ocelot fra Salvador Dali i dag. På vei hjem fra jobb var jeg innom et kjøpesenter, og gikk forbi et parfymeri med salg på noen parfymer. Måtte jo lukte på noen, og falt for Viva La Juicy Gold Couture. Sitter og lukter på underarmen min akkurat nå, og lurer på om jeg ikke må ha den. Lukter karamell og litt bær.

Juicy Couture Viva La Juicy Gold Couture Eau De Parfum 30ml | Gratis frakt  - rask levering

• Liker 1
Skrevet

Vintage Dior "Poison"

s-l640.jpg

• Liker 1
Skrevet
Rotehøna_21 skrev (2 timer siden):

Den siden der er jeg innom daglig 😄har sjukt dilla jeg au. Men det verste er at nå har jeg bevegd meg over til niche🤦🏼‍♀️ Men elsker å tråle sidene til Fragrantica. Får MYE tips og flere til ønskelista😨🤣

Samme her. Mye info der 😄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...