?mynonA Skrevet 13. juni 2021 #1 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Tar i mot alle lovlige metoder, tips og forslag med stor takk. Endret 13. juni 2021 av ?mynonA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 13. juni 2021 #2 Del Skrevet 13. juni 2021 Jobb masse, spar mye og invester godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Del Skrevet 13. juni 2021 Gjøre gode boligkjøp og salg, leve som om du er student selv om du har ok lønn. Spare i fond og aksjer, være smart og følge med på markedet der. Anonymkode: 38640...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Del Skrevet 13. juni 2021 Det er ikke lett. Hadde det ikke vært så stygt, kunne jeg godt ha blitt kriminell. Hadde vært deilig å leve komfortabelt resten av dagene mine, uten å tenke på hva ting koster. Anonymkode: 63a81...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Del Skrevet 13. juni 2021 Eneste måten du kan bli millioner er ved å klone deg. Anonymkode: e5e6d...4a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
?mynonA Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært deilig å leve komfortabelt resten av dagene mine, uten å tenke på hva ting koster. Nettopp! Slik samfunnet er nå, så må man få gode karakterer og ta god utdannelse, men likevel så ender man opp med helt vanlig lønn og et stort boliglån (om man er heldig nok til å skaffe seg bolig da). Prisene stiger uten at lønnen følger etter, boligmarkedet går på speed og oss unge må jobbe, jobbe, jobbe og snu på hver krone for å betale ned lånet før man blir pensjonist. Og da får man halvparten av lønnen man fikk tidligere. Og så dør man. Det blir en kamp om å kose seg mellom slagene og da er økonomiske bekymringer det siste man ønsker å tenke på. Hadde vært digg å pensjonere seg som 40-åring, eller hvertfall gått ned i stillingsprosent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 13. juni 2021 #7 Del Skrevet 13. juni 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Eneste måten du kan bli millioner er ved å klone deg. Anonymkode: e5e6d...4a5 Det var akkurat det jeg skulle si!!😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg, som flere her, regner med at du mener millionær og ikke millioner? Anonymkode: 1e66e...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
?mynonA Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg, som flere her, regner med at du mener millionær og ikke millioner? Anonymkode: 1e66e...fc4 Ja, det stemmer. Skriveleifen er endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg har opparbeidet en formue på 6 mill kr uten arv og med en normal jobb. Av dette er ca 3 mill verdistigning på bolig og 3 mill jevn og trutt sparing i aksjer, aksjefond og nedbetaling av gjeld over en periode på ca 15 år. Anonymkode: c5546...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Del Skrevet 13. juni 2021 Det finnes gode videoer på youtube faktisk. Da tipser de om hvordan man bygger opp formuen sin. Mener at det sies at man burde ha inntekt fra 7 kilder for å kunne sikre seg en meget god økonomi. De fleste rådene jeg har lest handler om å kunne invistere pengene sine i div firma som da gir avkastning. Jeg overtok ett firma i 2019, og fikk første overskudd i 2020. Store deler av disse pengene har jeg valgt å sette i aksjesparing, med ca 20 års spare perspektiv. 2021 blir ett meget godt år for min del, har til nå fått over 1 mill i overskudd, og plan er at jeg får minimum1.5 mill til om noen mnd. Burde nok finne noe å investere disse pengene i, jeg vet bare ikke helt hva. Har egentlig lyst å bruke disse pengene på hus i utlandet eller noe slikt som jeg/vi egentlig ikke trenger men har lyst på 😂 Føler at jeg kan få nyte de første årene med overskudd og så etterhvert når jeg har alt jeg vil ha så kan jeg invistere pengene for fremtidig avkasting. Anonymkode: 0bf28...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Del Skrevet 13. juni 2021 En del av disse youtube videoene har noe for seg men en del er bare tull. F eks tjene penger på kryptovaluta, valutaspekulering, trading osv. Anonymkode: c5546...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Del Skrevet 13. juni 2021 Ta deg høy utdannelse som teknolog eller advokat, siviløkonom. Jobb hardt så du kan bli partner og du vil fint tjene 2-5 milloner etter noen år. Invester i bolig og aksjer så vokser pengene. Det er ikke så vanskelig, men det kommer ikke " gratis". Anonymkode: 0a96f...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #14 Del Skrevet 13. juni 2021 Uansett hva det måtte være så ligger det uansett masse arbeid bak, ingenting kommer gratis. Til og med goldiggers må man vel kunne si jobber "hardt" for pengene. Gambling er en mulighet, men da kan du jo også tape alt. Aksjer like så. Kriminalitet -men igjen da kan du tape alt, og gjerne miste friheten til slutt, i tillegg så skader man gjerne uskyldige mennesker på veien og utvikler trekk av psykopati/sosiopati... Jeg vil tro, foruten det å jobbe hardt, spare og sette i fond, at den letteste måten å tjene penger på må være å finne opp noe du kan ta patent på, en helt ny ting eller en helt ny gründer-ide. I dagens teknologiske verden kan det være en ny app eller lignende. Må fortsatt jobbe hardt da, men slår ideen an blant de som sitter på de store pengene, så kan man bli kjøpt opp før det tar helt av og da får man jo masse igjen for bare det å være "oppfinneren" -du vil kanskje tape i det lange løp om du selv ikke tar ideen med videre, men det kan være noen kjappe kroner der og da. Anonymkode: fb993...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå