Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns dette er så vondt. Det skjedde en liten misforståelse på torsdag som har ført til at han tror at jeg lyver og at jeg enten ønsker å ha sex med andre eller at jeg er utro. Jeg har prøvd å prate med han to ganger om at det ikke er tilfellet, men han tror meg ikke. Begge samtalene har endt opp i at han blir rasende og sier masse stygt til meg. Utenom disse samtalene har vi ikke prata i det heletatt.  Jeg føler meg utrolig nedbrutt, og skjønner at han ikke har det godt nå heller. Er det noen som har opplevd noe lignende? Hvordan kan jeg få ha til å forstå at jeg kun ønsker han?

Anonymkode: 91892...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva som er grunnen til at han ikke tror på deg, hadde det bare vært en liten misforståelse som du sier, så hadde det vel vært ordna allerede med en forklaring

AnonymBruker
Skrevet
Newgirll skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på hva som er grunnen til at han ikke tror på deg, hadde det bare vært en liten misforståelse som du sier, så hadde det vel vært ordna allerede med en forklaring

Jeg har forklart det til han, mange ganger. Kompisen min og jeg skulle møtes hos han for å prate og spille. Han og dama hadde hatt en del problemer med forholdet, og han ville prate ut om det med meg. Dette er for meg en selvfølge da vi har vært bestevenner siden ungdomskolen. Jeg fortalte samboer om temaet vi hadde prata om, men ikke noe mer for å skåne vennen min. Han forsto at det at vi hadde prata om sex betydde at jeg ønsket å ligge med han. Jeg har fortalt han igjen og igjen at det ikke er tilfellet, og har også fortalt han om problemene til kompisen min. Han tror ikke på meg og mener plutselig at en jente ikke kan være så god venn med en gutt til tross for at han har støttet vennskapet siden vi ble kjent. Jeg har fra før mest guttevenner da jeg har "guttete" interesser: fotball og gaming

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din er desverre veldig sjalu! Ellers hadde han ikke laget til dette, med at du vil ha sex med kompisen, som er pisspreik. Ikke gi han mer oppmerksomhet på dette! Han «kuer» deg!

Anonymkode: 2fe3c...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten din er desverre veldig sjalu! Ellers hadde han ikke laget til dette, med at du vil ha sex med kompisen, som er pisspreik. Ikke gi han mer oppmerksomhet på dette! Han «kuer» deg!

Jeg syns at det er så rart. Vi har vært sammen i fem år, og han har aldri gitt uttrykt sjalusi før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns at det er så rart. Vi har vært sammen i fem år, og han har aldri gitt uttrykt sjalusi før.

Da kan han ha svin på skogen selv. Dette er en typisk reaksjon på det. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du sa da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...