Gå til innhold

Luksus spleis?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://www.spleis.no/project/178449?fbclid=IwAR0LcTgdrVKjFZk4VhyehARQHl-jlLjEyNkMR8IvukUbr2acP8Bj10cs6G0

Kan ikke fatte at over 700 har gitt til dette. Kan ikke fatte at de tør ta imot pengene. Virkelig.

Fra 'artikkel' i se og hør:

- Det er hyggelig at folk tenker at det betyr så mye for dem at vi skal ha hytte. Det betyr jo selvfølgelig mye for oss at vi har gjort såpass inntrykk. Det er veldig positivt for oss med en sånn boost på slutten, sier han.

- Det er jo ikke noe man forventer, man tenker at vi har tapt. At vi kan få et plaster på såret betyr veldig mye, og gjør det enklere for å oss å nå hyttedrømmen, legger Skretteberg til.

https://www.seher.no/kjendis/samler-inn-penger-til-sommerhytta-paret/73893975

Endret av jeanette29
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der skjønner ikke jeg heller.

Anonymkode: 70450...3ca

• Liker 4
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Helt vanvittig at folk er med å gi penger til de fremfor noen som virkelig trenger det. Hadde jeg vært Jone og anna hadde jeg stoppet innsamlingen umiddelbart!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig pinlig. Har samlet inn mer penger enn gutten som ble drept av hundene i Brumunddal. 

Verden vil bedras

Anonymkode: c6993...4f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er flaut. Jeg er alenemor og har måtte kjempet for tilværelsen siden vi måtte flytte dra der vi leide i 2019 og flytta hver femte måned etter dette, fordi vi alltid blir lurt av utleiere og har fått ødelagt alt vi eier og har av en psyk utleier som la seg i senga mi mens vi var vekke og sprøyta senga full av substanser og urinerte på alle klærne våre etc. mista alt vi eide. 

Har brukt tusenvis av kroner og er helt bankerott pga all flyttinga, og det er flere som har det som oss -vi drømmer om et sted å bo! 
Mens de der skal ha luksus de fint hadde klart å spare til selv om de er to stk, har jobb og bolig fra før.

Flaut. 

Anonymkode: da390...97c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er så utrolig flaut for de... herregud 

Anonymkode: f3fdd...8ef

• Liker 1
Skrevet

Folk må få gi sine penger til den de ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
Guppy88 skrev (11 timer siden):

Folk må få gi sine penger til den de ønsker.

Sier litt om moralen til folk når de åpner lommeboka for dårlige tapere enn de som faktisk har behov for hjelp. 

Anonymkode: f3fdd...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Noe eier ikke skam

Anonymkode: 1aff9...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...