AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Del Skrevet 13. juni 2021 Første gang jeg prøver den i dag. Den er visst bevist at skal øke sjansene for befruktning så jeg tenkte det kan vel ikke skade å forsøke. Jeg hadde nettopp samleie så jeg har den i nå faktisk Noen som har erfaringer med denne? Anonymkode: dddb3...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Del Skrevet 13. juni 2021 Alt det diverse lugubre firma tjener penger på... Som ultimat bare gir plager, UVI, eller sopp. Anonymkode: f641d...61a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alt det diverse lugubre firma tjener penger på... Som ultimat bare gir plager, UVI, eller sopp. Anonymkode: f641d...61a Takk for unødvendig kommentar. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: dddb3...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Takk for unødvendig kommentar. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: dddb3...ca5 Mener ikke å være dust mot deg men er enig i svaret du fikk over her. Jeg har lest en del om Fertililly conception cups og stusset mye angående forskningen bak de. Opptil 48% mer effektiv skriver de, men forskningen finnes ikke. Hva tenker de at er grunnen til at den er så effektiv? Når det er sagt så falt jeg jo for fristelsen å bruke denne.. og jeg ble ikke gravid Anonymkode: a82e8...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå