AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Sexlivet er ikke det samme som før, men jeg elsker han og vil ikke være utro. Jeg har bestilt meg en dildo for å kunne «få» meg litt utenom, men han vet ikke noe om at jeg har bestilt. Bør jeg fortelle han og kanskje ende opp med å såre han, eller kan jeg holde det for meg selv og kun bruke den når han ikke er hjemme? Hva er innafor? Hva har/hadde dere gjort? Anonymkode: 0c4c0...d91
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Nå er det riktignok mannen min som har kjøpt mesteparten av leketøyene jeg har, men i utgangspunktet synes jeg det er en privatsak og ikke noe han må vite noe om. Du bruker det jo ikke istedetfor å ligge med han, slik jeg forstår det? Så det er jo ikke som om den erstatter han og at du kommer til å foretrekke dildoen foran han, men et supplement til ditt personlige sexliv Anonymkode: 922f5...02d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Jeg har vibrator og womanizer. Mannen veit om at jeg har de. Men kanskje ikke at jeg bruker dem tilnærmet hver dag🙊 noen ganger flere enn en gang. Men jeg er uansett keen på han NÅR som helst Anonymkode: 61957...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Tove-Laila og den hemmelige dildoen. En fengslende erotisk roman om seksualitet, svik og svære dildoer skrevet av suksessforfatteren bak den internasjonale suksessen 'Dump han' Anonymkode: 60e41...5bc 6
Almando Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 (endret) Snakker han med deg om sine onaneringsvaner? Nei? Da trenger du ikke snakke om dine heller. Kos deg. Endret 13. juni 2021 av Almando 1
Trolltunga Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Jeg har masse leketøy og kjæresten vet om disse. Ser ingen grunn til å skulle skjule det. Kan si fra til han at jeg tar en runde hvis han er sliten eller vil sitte oppe. Null stress. Aldri latt seg stresse av det. Og hadde han hatt leketøy hadde jeg bare blitt glad for at han prioriterte nytelse.
Helene Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Sambo og meg bruker masse leketøy sammen. Det er meg som har slitt med å få orgasme, pga medisiner. Men sambo har vært med på alt. Du trenger ikke ha det hemmelig. Det er godt for mannen og. Prøv å være åpen.
Perelandra Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt, og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Kjæresten min (vi er særboere) har garantert noen sånne hjelpemidler, men vi er stilltiende enige om at jeg ikke skal vite noe om det. For meg er det nemlig fullstendig turn off, og det vet hun at jeg synes:) Anonymkode: 1a1ab...9bc
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Med mindre han har sagt at han slår opp hvis du bruker sexleketøy, så ser jeg ikke problemet. Og jeg mener at du kan holde det privat. Det er din kropp, og du involverer ingen andre mennesker enn deg selv. Anonymkode: b3c1c...913 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Jeg ville syntes det var utrolig rart å holde sånt hemmelig, og jeg hadde blitt såret om det skjedde. Hvorfor skjule det? Men så er jeg vant til at vi snakker fullstendig åpent om sex og onanering. Det er nok annerledes for par som ikke snakker så åpent om ting. Anonymkode: a677f...f51
Jeffe Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Tips: putt dildoen i en termos som du har på nattbordet 😊👍 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Så klart trenger du ikke å si noe om det. Han eier deg jo ikke! Du skal jo ikke være utro eller noe sånt. Å onanere er alltid lov og ikke noe han trenger å vite om hvis du ikke er komfortabel med det. Virker som mange par nærmest eier hverandre synes jeg. Man trenger litt privatliv i et forhold også, så lenge man ikke har sex med andre så er jo alt lov. Anonymkode: 84ef3...6c1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 er det bare meg som umiddelbart tenker :hva med å overraske han med denne pakken. kanskje det er noe dere kan teste ut sammen og krydre sexlivet? -hos oss er det helt normalt å snakke om, og bruke det sammen og alene Anonymkode: 4441a...022
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #15 Skrevet 6. juli 2021 Jeg fikk dildo i julegave under treet av dama mi 🤣🤣 haha. Glad for at jeg ikke åpnet den forand stedatter og svigermor 🤣🤣 hehe... men jeg bruker den dildoen i jacuzzien ofte alene ! Digger det! Anonymkode: 066ad...62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå