AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 For kvinner? Jeg synes det. Det er liksom så vanlig. Så lenge man er slank og Ok sminket så er de fleste pene. Ikke at vakker er noe særlig dypere sånn sett, men det vitner om at man i større grad er naturlig fin og gjerne har noen særtrekk som blir ansett som attraktive? Fks spesiell øyenfarge, fregner, naturlig fine øyenbryn etc etc. Blir du helt ærlig om en date eller kjærester kaller deg pen, men aldri vakker eller nydelig? Anonymkode: 64be1...a2b
CorvusCorax Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir du helt ærlig om en date eller kjærester kaller deg pen, men aldri vakker eller nydelig? Hva mener du? Dater menn men større vokabular, så det har aldri vært et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Dater menn men større vokabular, så det har aldri vært et problem. Blir du helt ærlig skuffet* Anonymkode: 64be1...a2b
CorvusCorax Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir du helt ærlig skuffet* Anonymkode: 64be1...a2b Har ikke opplevd det. Så vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Virker som damene misliker å bli kalt brillefin og griselekker også. Skal jammen ikke være lett. Anonymkode: 8b56e...dd4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Du legger for mye i noen ord. Det blir litt det samme som om menn skal bli fornærmet over å bli kalt søt/pen/fin istedenfor kjekk. Og noen blir jo det fordi de tenker at de ordene ikke er mandige. Men vi legger alle ulike ting i de ordene, og vi tiltrekkes av ulike typer utseende. Bare at for menns del så betyr ofte de ordene litt forskjellige ting, men mtp vakker og pen, så handler det mer om hvor svulstige ord mannen bruker. Og alle er absolutt ikke pene, jeg tenker at pen går mer på utseende, mens vakker og nydelig er litt mer personlighet/utstråling. Jeg er verken pen eller vakker, jeg kan være søt og heit og kanskje også nydelig. Men ulike menn ville sikkert brukt ulike ord, uten at jeg skal ta meg nær av det. Det er bare ord, du vet aldri hva noen legger i disse ordene Anonymkode: ed131...3de 4
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Nedtur? Vis meg en kvinne som ikke liker at jeg sier hun er pen så skal jeg vise deg en sterkt plaget kvinne!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Herregud, seriøst? Jeg tar det som et kompliment. Anonymkode: 9fe31...29e 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Om noe er nedtur så er det vel søt. Som en som aldri har blitt kalt noe annet enn søt kunne jeg gitt vestrearmen for pen. Søt er et billig kompliment, og det burde være forbeholdt barn og dyr. Jeg har begynt å overhøre det, for det betyr ingenting. Siden jeg er en voksen kvinne ville jeg mye heller vært pen. Anonymkode: 6f6dc...a2d 4
Gjest laPistola Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Assa.. hæ? Jeg synes det er hyggelig og bli kalt pen, vakker og nydelig. Jeg synes det er ennå hyggeligere og bli kalt morsom, smart osv. ord er hyggelig, men det er bare ord. Behandler han som kaller deg pen deg bra? Er han interessert i deg og gir deg oppmerksomhet og interesse ? Sitter han og sikler på den slanke kroppen og det sminkede ansiktet ditt når han kaller deg pen ? Mulig han mener du er pen, og thats it, og at det egentlig er en fornærmelse. Ordet pen, er ikke i utgangspunktet negativt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om noe er nedtur så er det vel søt. Som en som aldri har blitt kalt noe annet enn søt kunne jeg gitt vestrearmen for pen. Søt er et billig kompliment, og det burde være forbeholdt barn og dyr. Jeg har begynt å overhøre det, for det betyr ingenting. Siden jeg er en voksen kvinne ville jeg mye heller vært pen. Anonymkode: 6f6dc...a2d Samme her. Anonymkode: 68328...02b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 Nei, men tror ikke på folk når de sier det. Anonymkode: aad25...da0
milla80 Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Sitat Er det nedtur å bli kalt pen? Nedtur ? Vil heller kalle det opptur ! 😄 Blir sjelden kalt pen , blir alltid karakterisert som "søt". Skulle gitt masse for å bli omtalt som "pen" for en gangs skyld 😆 (Pss-Synes det er positivt , ts ) 3
Sveva Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Jeg blir glad for pen, jeg. Søt også. Skjønner ikke hva som er galt med noen av de beskrivelsene. Hadde ikke blitt skuffa og giddet å overtenke det så mye, nei. 4
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 CorvusCorax skrev (37 minutter siden): Hva mener du? Dater menn men større vokabular, så det har aldri vært et problem. Hadde det vært et problem hvis en mann sa du var pen?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #16 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): For kvinner? Jeg synes det. Det er liksom så vanlig. Så lenge man er slank og Ok sminket så er de fleste pene. Ikke at vakker er noe særlig dypere sånn sett, men det vitner om at man i større grad er naturlig fin og gjerne har noen særtrekk som blir ansett som attraktive? Fks spesiell øyenfarge, fregner, naturlig fine øyenbryn etc etc. Blir du helt ærlig om en date eller kjærester kaller deg pen, men aldri vakker eller nydelig? Anonymkode: 64be1...a2b Å bli kalt pen er da hyggelig. Men liker ikke å få komplimenter som handler om utseende på noen måte av dater i en tidlig fase. Av en kjæreste er det bare koselig. Anonymkode: 6fa4d...896 3
CorvusCorax Skrevet 13. juni 2021 #17 Skrevet 13. juni 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Hadde det vært et problem hvis en mann sa du var pen? 🤦♀️ Nei, så klart ikke. TS synes det er et problem at hun kun blir kalt pen istedenfor mange andre adjektiv i tillegg, og lurer på om andre hadde følt seg skuffet. Damn. Les HI.
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 CorvusCorax skrev (14 minutter siden): 🤦♀️ Nei, så klart ikke. TS synes det er et problem at hun kun blir kalt pen istedenfor mange andre adjektiv i tillegg, og lurer på om andre hadde følt seg skuffet. Damn. Les HI. Leste HI og synes ts er en helt atypisk representant for Norske kvinner. Jeg er en person som liker å gi ærlige komplimanger til kvinner som er pene, pent kledd, er pene på håret, har pene sko osv.osv. og jeg har aldri, aldri noensinne opplevd en kvinne som ikke ble positivt påvirket da jeg sa hun var "pen"....Standaren for Norske kvinner er at de er så underernærte på komplimanger at de tar imot hva som helst av positiv omtale med takknemlighet!
Almando Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): For kvinner? Jeg synes det. Det er liksom så vanlig. Så lenge man er slank og Ok sminket så er de fleste pene. Ikke at vakker er noe særlig dypere sånn sett, men det vitner om at man i større grad er naturlig fin og gjerne har noen særtrekk som blir ansett som attraktive? Fks spesiell øyenfarge, fregner, naturlig fine øyenbryn etc etc. Blir du helt ærlig om en date eller kjærester kaller deg pen, men aldri vakker eller nydelig? Anonymkode: 64be1...a2b Jeg biter ikke på noen av komplimentene. Pen, vakker, nydelig, deilig, sexy, søt - alt betyr det samme, og mannen gir komplimentene med samme mål: å få sex. Jo mer detaljert han er i komplimentene sine, jo mer desperat tenker jeg at han er. Det vekker ingen følelser eller glede i meg. Men, det er ett kompliment jeg elsker å få, og det er å høre at jeg lukter godt. Det treffer annerledes og kan gjøre meg skikkelig glad, og jeg kan leve på det lenge! Komplimenter på stil kan jeg også syns er hyggelig, og det kan gjøre meg glad. Men det kommer an på. "Stilen din er så sexy" = nei. "Jeg liker stilen din" = ja. Endret 13. juni 2021 av Almando
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #20 Skrevet 13. juni 2021 Har aldri blitt kalt pen eller vakker eller søt. Det motsatte tvertimot.... Anonymkode: eb8c9...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå