Gå til innhold

Er datingnettsider/datingapps bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble brått slutt med meg og eksen etter mange år for en måned siden, og går gjennom kjærlighetssorg som oppleves helt forferdelig. Tenker å bruke tid på meg selv og mine ønsker/mål en stund til.

Men jeg trives best i forhold og gjøre ting sammen med en kjæreste, og ha en hverdag å dele sammen og ønsker å prøve ut å dra på dates før eller senere. Derfor ønsker jeg å spørre dere som har benyttet datingapps eller nettsider; har dere god erfaring? Er helt ok med å møte folk og skjønne at det er ikke kjemi, men greit å møte forskjellige personligheter og se hvordan det går. Men mest av alt ønsker å vite om det er faktisk grei plattform å få seg en kjæreste? 

Har alltid møtt mine tidligere kjærester utenfor slike plattformer, og er usikker om jeg skal laste ned senere en dag eller la tiden gå og møte noen ved tilfeldighet som jeg har tidligere erfart. 

Er det mest useriøst/bare sex? 

Anonymkode: 6080c...b9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir en fortettet utgave av livet, der du møter mengder med folk, som du kunne brukt år på å treffe, ved organisk dating. Noen utvikler en slags shoppingmentalitet, der de aldri slutter å lete etter et bedre tilbud. Har du litt uflaks, er det fort gjort å ende opp som desillusjonert. 

Det koster ikke spesielt mye å gjøre seg opp en egen mening,  samtidig som du godt kan fortsette å møte folk utenfor nettet. Det ene utelukker ikke det andre.  M51

Anonymkode: ef3e6...23b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...