AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Ok... traff en fyr på nett, chatter mye, møttes tre ganger, i utgangspunktet ikke veldig seriøst...men så har jeg selvsagt fått et lite crush..som antagelig ikke er gjensidig . Han er ikke veldig på og tar ikke noe insj. ..men sender meg hjerter hver dag da.. veldig tvetydig. Fade ut eller si fra? Jeg skylder han ingenting.. men jeg er slik laget at jeg kanskje vil han skal vite hvor godt jeg liker han og at det er grunnen til at jeg må kutte kontakt. ..men samtidig ikke brenne alle broer tilfelle han likevel er litt intr. 🤣 pose og sekk Sett i lys av hvor lite seriøst det er og hvor lite vi har sett hverandre så er det litt "drama queen" å komme med en lang avhandling også... Anonymkode: 28008...d9d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 ville sagt at det er positivt han sender hjerte hver dag, men om han derimot ikke tar noe insj i det hele tatt, så er det vel ikke noe å satse på. Personlig ville jeg ikke foretatt meg noe som helst. Bare tre møter, lite å bygge på, usikker der. Nei, gjør som han; Ingenting. Anonymkode: 5e394...dab 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Si ifra Da har du satt en grense. Og så får du ikke hjerter og blir usikker osv. Trenger bare si at han skal slutte med de hjerte greiene, for dette går ingen vei. Anonymkode: 50a68...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok... traff en fyr på nett, chatter mye, møttes tre ganger, i utgangspunktet ikke veldig seriøst...men så har jeg selvsagt fått et lite crush..som antagelig ikke er gjensidig . Han er ikke veldig på og tar ikke noe insj. ..men sender meg hjerter hver dag da.. veldig tvetydig. Fade ut eller si fra? Jeg skylder han ingenting.. men jeg er slik laget at jeg kanskje vil han skal vite hvor godt jeg liker han og at det er grunnen til at jeg må kutte kontakt. ..men samtidig ikke brenne alle broer tilfelle han likevel er litt intr. 🤣 pose og sekk Sett i lys av hvor lite seriøst det er og hvor lite vi har sett hverandre så er det litt "drama queen" å komme med en lang avhandling også... Anonymkode: 28008...d9d Jeg mener at omtrent i alle tilfeller så varer ærlighet lengst. For hvis du er ærlig, så vil du bli møtt med forståelse og respekt hvis den andre personen er en ok person. Jeg er ikke alltid så flink til det selv, jeg er litt konfliktsky. Men jeg prøver å bli bedre på det, for av erfaring er det alltid en god løsning om man bare tør. Så, si fra heller enn å fade ut. En annen ting er at jeg har blitt særet før når folk har kuttet kontakt med meg heller enn å forklare at de ikke vil ha kontakt mer. Der var riktignok en bråere avslutning enn å bli fadet ut, men jeg synes likevel ærlighet varer lengst. Anonymkode: 6d04d...419 1
L@dy Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Om han ikke er så veldig på og heller ikke tar iniativ så hadde jeg absolutt ikke sagt noe. Noe annet hadde det selvsagt vært om han hadde vist interesse. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Mener at man i utgangspunktet skal være ærlig hvis man ikke ønsker noe mer med en date/fling/whatever, men det er mest hvis man har hatt en viss kontakt over litt tid der man faktisk har snakket/tekstet med hverandre. Det du beskriver, med å kun sende hjerter uten noe mer initiativ eller informasjon kan jo knapt nok kalles å holde kontakten, så jeg tror ikke jeg ville giddet å være så fryktelig direkte og ærlig i den sammenhengen, ved å bare sende noen hjerter så har han jo i praksis fadet deg ut allerede. Anonymkode: f4607...c4b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Si ifra Da har du satt en grense. Og så får du ikke hjerter og blir usikker osv. Trenger bare si at han skal slutte med de hjerte greiene, for dette går ingen vei. Anonymkode: 50a68...aa3 Jeg sa i fra(på melding) at jeg var lei av hjerter og blomster i meldinger og aldri noe mer. At det gjorde meg usikker og frustrert. Vi hadde en slags samtale rundt det, men tror ikke han helt skjønte hva jeg mente. Menn altså. Så Idag....ny hei på dei melding med hjerter på hjerter. Ingenting av det jeg sa i går hadde gått inn.... (Lurer på om den bare er til meg eller om han sender den til mange. Ja, jeg blir helt koko. Vet ikke om jeg orker svare engang idag... ) Anonymkode: 28008...d9d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa i fra(på melding) at jeg var lei av hjerter og blomster i meldinger og aldri noe mer. At det gjorde meg usikker og frustrert. Vi hadde en slags samtale rundt det, men tror ikke han helt skjønte hva jeg mente. Menn altså. Så Idag....ny hei på dei melding med hjerter på hjerter. Ingenting av det jeg sa i går hadde gått inn.... (Lurer på om den bare er til meg eller om han sender den til mange. Ja, jeg blir helt koko. Vet ikke om jeg orker svare engang idag... ) Anonymkode: 28008...d9d Da hadde jeg nok gått videre. Hvis man har seriøse samtaler og opplever at man ikke kommer noen vei, så er det gjerne ikke liv laga. Man bør erfaringsmessig ha omtrent samme syn på sånne ting. Anonymkode: f4607...c4b 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa i fra(på melding) at jeg var lei av hjerter og blomster i meldinger og aldri noe mer. At det gjorde meg usikker og frustrert. Vi hadde en slags samtale rundt det, men tror ikke han helt skjønte hva jeg mente. Menn altså. Så Idag....ny hei på dei melding med hjerter på hjerter. Ingenting av det jeg sa i går hadde gått inn.... (Lurer på om den bare er til meg eller om han sender den til mange. Ja, jeg blir helt koko. Vet ikke om jeg orker svare engang idag... ) Anonymkode: 28008...d9d Da er det helt greit å la det fade ut. Du har sagt fra. Jeg hadde bare droppet å respondere etter det. og heller svart hvis det faktisk kommer en skikkelig melding. Anonymkode: d9c96...b99 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det helt greit å la det fade ut. Du har sagt fra. Jeg hadde bare droppet å respondere etter det. og heller svart hvis det faktisk kommer en skikkelig melding. Anonymkode: d9c96...b99 Ja, det blir nok slik nå. Orker ikke mer. Er ganske umodent å bare fortsette i samme tralt selv etter at jeg sa fra. Anonymkode: 28008...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå