Gå til innhold

Greit å la bonuspappa få kose med barna i sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som sa at i helgene går hun og tar seg en dusj mens samboeren (ikke den virkelige pappaen) ligger og koser med hennes datter på 2 år i sengen. Merket at jeg stusset litt på om det egentlig er greit? Syns dere det er greit? 

Anonymkode: f5027...faf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger hun opp i «kosing»?

Anonymkode: 3cc31...4da

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være greit?

Skrevet

Hva med det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine barn koser med besteforeldre når de sover der. Det blir vel i samme gate.

Anonymkode: b4e8d...09b

• Liker 23
Skrevet

Jeg måtte tenke litt faktisk. Jeg synes det er litt rart.  Hun er to år og har sikkert lyst å stå opp tidlig?  

Det er vel mye hyggeligere om samboeren fikser frokost og tar med jenta til frokost bordet. Og så kan de se en på en bok kanskje. Det er mer kos det. De får vel et bedre bånd på den måten. En på to vil vel heller opp og få litt mat og leke litt? 

• Liker 5
Skrevet

Null problem, han er vel som en pappa for henne❤

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Min mann ligger ennå ofte inne med min datter på 15 år. Dette har de alltid gjort, eller hun legger seg inn til han. Da ligger de og prater om dagen og den slags. Det er da ikke noe galt i det? Om det var biologisk far, hadde det vært rart og feil da?

Anonymkode: 2462b...fea

• Liker 28
Skrevet

Ikke noe galt å ligge i samme seng. Men kose i senga med en 2 åring? Merkelig å ordlegge seg slik.

• Liker 5
Skrevet

Han er fast omsorgsperson for en 2-åring - kos og nærhet (så lenge ungen selv vil, selvfølgelig) er vel nærmest en del av arbeidsinstruksen? Hun har valgt å flytte sammen med denne mannen, da får vi jo ta for gitt at hun stoler på ham også når det gjelder å ha ansvar for ungen. Jeg skjønner ikke at det å kose i senga om morgenen på noe vis er mer tvilsom enn å ta henne med på lekeplassen, se tv i sofaen eller være alene med henne i noen annen sammenheng.

• Liker 36
Skrevet

Koselig. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Syns dere det er greit? 

Ja, synes hun er heldig som har en mann som synes det er greit å gi stedattera nattakos før hun skal sove. Ikke alle steforeldre som gidder ta den jobben. Regner med det var det det var snakk om . Å ligge i senga ved siden av når man leser en bok eller prater med barnet er jo bare koselig . Eller jeg kan ta den paranoide tankegangen hvor alle varselslamper blinker på samme tid... foretrekker den første tanken 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (1 minutt siden):

Jeg måtte tenke litt faktisk. Jeg synes det er litt rart.  Hun er to år og har sikkert lyst å stå opp tidlig?  

Det er vel mye hyggeligere om samboeren fikser frokost og tar med jenta til frokost bordet. Og så kan de se en på en bok kanskje. Det er mer kos det. De får vel et bedre bånd på den måten. En på to vil vel heller opp og få litt mat og leke litt? 

For en merkelig ting å gå ut i fra? 

Min unge har aldri ønsket å stå opp tidlig, hun elsker å ligge å kose. Bli klødd litt på ryggen etc. Nå har hun ingen bonuspappa, men hun koser med meg, med faren sin, med onkel, med sin store kusine, morfar og mormor og bonus-morfar…

Anonymkode: 97f22...559

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva legger hun opp i «kosing»?

Anonymkode: 3cc31...4da

Jeg vet ikke nøyaktig. Men forstod det sånn at i helgene ligger de først alle tre i sengen og nusser og leker og sånne ting, og så går hun og tar seg en lang dusj (det er de eneste dagene hun kan ta seg god tid i dusjen, for mandag-fredag drar han på jobb tidlig). Det første som slo meg er at da ligger jo han halvnaken i sengen med hennes datter, og uten hennes oppsyn. Syns bare det var litt rart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Selvfølgelig er det greit.

Anonymkode: 20b46...ccd

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hvordan de "koser". Å ligge nakne under dyna og kose er et stort rødt flagg. 

Om de oppholder seg på gulvet i stua og koser er mer et oransje flagg.

Anonymkode: be980...f0f

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke nøyaktig. Men forstod det sånn at i helgene ligger de først alle tre i sengen og nusser og leker og sånne ting, og så går hun og tar seg en lang dusj (det er de eneste dagene hun kan ta seg god tid i dusjen, for mandag-fredag drar han på jobb tidlig). Det første som slo meg er at da ligger jo han halvnaken i sengen med hennes datter, og uten hennes oppsyn. Syns bare det var litt rart.

Tviler på de 3 ligger halvnaken i den forstand at de har seksuell kos med ungen i sengen🙈

Er helt naturlig at en mann sover i boxer. At de fortsetter å bare ligge i sengen om hun er trygg på han ser jeg vitterlig ikke som problematisk. 

AnonymBruker
Skrevet
TeaSpoon skrev (4 minutter siden):

Ikke noe galt å ligge i samme seng. Men kose i senga med en 2 åring? Merkelig å ordlegge seg slik.

Ærlig talt. Guttene min koser i mamma sin seng hver dag❤❤

Anonymkode: 20b46...ccd

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en merkelig ting å gå ut i fra? 

Min unge har aldri ønsket å stå opp tidlig, hun elsker å ligge å kose. Bli klødd litt på ryggen etc. Nå har hun ingen bonuspappa, men hun koser med meg, med faren sin, med onkel, med sin store kusine, morfar og mormor og bonus-morfar…

Anonymkode: 97f22...559

Er det så rart av meg å tenke slik altså ? At det er mer naturlig at han står opp og lager mat og har en koselig morgenstund med jenta?  Mange unger vil jo stå opp og få mat om morgenen.  

Det synes ikke jeg. Men det kan jo være at det er hyggelig for dem å ligge å slappe av. Men hadde det vært meg i ste mamma rolle, så hadde jeg stått opp og laget mat.

AnonymBruker
Skrevet

Varsellampene kommer frem med en gang, og jeg tenker at en bonusfar kan misbruke et lite barn seksuelt mens moren er i dusjen.

Beklager tankegangen, men det er jo så mange steforeldre som misbruker kjærestens barn.

Anonymkode: 094cd...8de

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...