Gå til innhold

Iphone batteri 😫

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en iphone som hadde dårlig batteri. det sto 77% og måtte byttes. For ca ei uke byttet de batteri for meg og det sto 100% på batteri tilstand, men nå står det 95%. Skjønner ingenting. Må lade den ofte.

Bør jeg ta den med tilbake og klage?

Anonymkode: c16a6...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laffatus

Hvilken model er dette. Er dette en iphone 11 pro er det batteri problemer på den.

Endret av Laffatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laffatus skrev (Akkurat nå):

Hvilken model er dette

Iphone 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samma problem her. Iphone er rævva. Anroid holder seg bedre og i mange år. 

Anonymkode: 0f277...bc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laffatus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samma problem her. Iphone er rævva. Anroid holder seg bedre og i mange år. 

Probleme hetter ios  som spiser har iphone 12 pro max og batterie  lever ikke lenge dette er et problem som  de veit om. Andriod tlf blir treig etter litt bruk ikke noe jeg vill betalle får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Laffatus skrev (50 minutter siden):

Probleme hetter ios  som spiser har iphone 12 pro max og batterie  lever ikke lenge dette er et problem som  de veit om. Andriod tlf blir treig etter litt bruk ikke noe jeg vill betalle får.

Det er ikke min erfaring. Så er det også en evig diskusjon. Jeg kjøpte iphone 7 for fire år siden, samtidig kjøpte mannen samsung galaxy s8. Det er en esel telefon som tåler mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laffatus skrev (1 time siden):

Jeg har hatt Iphone 5 og 6 og aldri noe problem med de. Sistnevnte ga jeg til min mor i 2015 og den er fin enda. Har ikke så veldig lyst å kjøpe ny tlf. Skjønner ikke hva problemet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laffatus

Du har litt eldre ios en den som er ny og ute nå. Det er ikke tlf som er noe galt med  det er ios som er på den som drar ned batteri og dette gjelder iphone 12 pro max . 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en iphone som hadde dårlig batteri. det sto 77% og måtte byttes. For ca ei uke byttet de batteri for meg og det sto 100% på batteri tilstand, men nå står det 95%. Skjønner ingenting. Må lade den ofte.

Bør jeg ta den med tilbake og klage?

Cluet med iPhone (som har ræva batteri i utgangspunktet) er å ikke lade ofte, og ikke fullade. La den lade seg nesten helt ut, eller helt tom før du setter den til lading. Ikke lad den høyere en 80%. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min iPhone 11 som er ett år og fire måneder har fortsatt batteritilstand på 100%.

Synes ikke iPhone har noe dårligere batteri enn Android-telefoner, ikke de smartmobilene jeg har hatt i alle fall.

sicario skrev (7 timer siden):

Cluet med iPhone (som har ræva batteri i utgangspunktet) er å ikke lade ofte, og ikke fullade. La den lade seg nesten helt ut, eller helt tom før du setter den til lading. Ikke lad den høyere en 80%. 

De sier jo at mobiler ikke skal lades helt ut og helt opp og helt ut for å skåne batteriet mest mulig, så det er mot alle råd jeg har hørt. Ikke lade ut mer enn ned til 20% og opp til 80% tror jeg skal være det beste.

Anonymkode: 2a54b...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...