AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Noen erfaringer med det? 2 voksne og foreløbig ett barn. Anonymkode: 6c489...f64
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Kjenner mange med Kia og Hyundai og de fleste er fornøyde. Skal du ha ny bil, vil jeg påstå at Kia og Hyundai er klasseledende nesten overalt; Ioniq 5 med 800V batteri som en helt rå elbil, e-Niro som den beste familie-elbilen, Kia Optima Hybrid som stasjonsvogn, Kia Stinger som familievennlig sportsbil. Bilene er pålitelige, rimelige, moderne og godt gjennomtenkte produkt. Har 2 stk. Hyundai selv. Anonymkode: 722da...d16
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Jeg er superfornøyd med min Kia Soul! Anonymkode: 0c640...c23
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Kjenner flere med Kia som er veldig fornøyde. Vi har selv valgt Kia nå da vi skal ha ny bil, men har ikke overtatt den enda så ingen personlige erfaringer. Anonymkode: 882c7...d18
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Har kia soul, er fornøyd med den. Eneste minus er at på glatta er det som å kjøre rattkjelke uten bremser. Anonymkode: 947b9...f7e
A-hunter Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Har en maksimalt utstyrt Kia Sportage på 6. året, kjøpt svært pent brukt som et år gammel (knapt nok vært på veien det første året). Mer problemfritt/rimelig bilhold har jeg aldri hatt og det er ingen som helst grunn til å ikke velge Kia igjen. Like gøy å kjøre fort på motorvei som sakte på krøkkete grusveier.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Det kommer an på hva du er vant til fra før. Er du vant til å kjøre eldre bruktbiler eller asiatiske biler, så vil en ny Kia oppleves som et løft. Er du vant til nye europeiske biler, tør jeg påstå selv en ny Kia vil oppleves som en nedgradering. Det er ikke dermed sagt at Kia er objektivt dårligere kvalitet - for de lager gode biler. Men europeiske bilprodusenter har et betydelig større fokus på det høyst subjektive opplevd kvalitet. Altså førermiljø, mykplast, stoffseter av andre materialer enn de billigste gratissetene (skinn er ut) osv. Det kommer mao an på hvilke kvaliteter du ser etter i en bil. Anonymkode: 5cf54...ffa
catman Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 Kia og Hyundai er praktisk talt markedsledende i alle klasser. De har de mest fornøyde nybilkundene bådd i USA og i Norge. Tut og kjør, sier nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå