AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 for en tid siden traff jeg en jente på studentfest, ble noen netter sammen , kun sex. Traff henne ikke igjen. Nå 2 mnd etter har jeg truffet en seriøs jente, fra en meget kristen familie.Liker henne godt og skal neste helg bli med henne hjem for å hilse på familien. Fikk se noen bilder av familien og......jenta jeg hadde sex med lignet veldig mye på søsteren. Jeg latet som ingenting og spurte om navn og hva hun gjorde. Navnet og studiested stemte. Jeg visste ikke hav jeg skulle si så de vet ikke om hverandre. Så nå har jeg hatt sex med begge søstrene . Bør jeg fortelle det til henne eller håpe på at søsteren ikke sier noe? Anonymkode: 17324...586 1
milla80 Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Er du seriøs i forhold til denne jenta , så hadde jeg sagt det til henne. Det er ihvertfall sånn jeg ser det Kjipt om det skulle bli dere to og etter 8 år finner hun ut at du har ligget med søstera liksom... 15
Rotemor Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Hva har familiens overtro med dette å gjøre? Søstrene kommer til å snakke om det. Det der holdes ikke hemmelig. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 milla80 skrev (2 minutter siden): Er du seriøs i forhold til denne jenta , så hadde jeg sagt det til henne. Det er ihvertfall sånn jeg ser det Kjipt om det skulle bli dere to og etter 8 år finner hun ut at du har ligget med søstera liksom... Enig Anonymkode: d5ecd...468
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Om du hadde skrevet dette på samlivsforumet, og ikke under seksualitet, kunne jeg vært tilbøyelig til å tro på historien. Anonymkode: 84468...f58 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 milla80 skrev (10 minutter siden): Er du seriøs i forhold til denne jenta , så hadde jeg sagt det til henne. Det er ihvertfall sånn jeg ser det Kjipt om det skulle bli dere to og etter 8 år finner hun ut at du har ligget med søstera liksom... Takk, må vel krype til korset............. Anonymkode: 17324...586 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Rotemor skrev (10 minutter siden): Hva har familiens overtro med dette å gjøre? Søstrene kommer til å snakke om det. Det der holdes ikke hemmelig. ER vel ikke overtro, mer tro 😉 Jeg skrev det fordi famlilen pga tro vil leve så "rett" som mulig, å da ha en datter som "lever livet" er ikke lett å respektere. Anonymkode: 17324...586
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Er familien katolikker? Da bør du passe deg for presten når han skal drive ut demonene i deg. Anonymkode: 71e61...86b
Rotemor Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): ER vel ikke overtro, mer tro 😉 Jeg skrev det fordi famlilen pga tro vil leve så "rett" som mulig, å da ha en datter som "lever livet" er ikke lett å respektere. Anonymkode: 17324...586 Jo, det er overtro. De har to døtre som ikke «lever rett», men jeg ser ikke hvorfor de skal fortelle foreldrene sine hvem de har sex med, gjør du? 1
milla80 Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk, må vel krype til korset............. Det er selvfølgelig helt opp til deg selv , men tenker selv at hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg vært ærlig med henne og fortalt henne dette med en gang . Hun fortjener å vite det , og du slipper i tillegg å ha dette gnagende på samvittigheten din
blaffen Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 Forskjellen på tro og overtro er litt som forskjellen på 'dialekt' og 'språk'. Et 'språk' har egen hær og marine.. Tro har et presteskap og gudshus, overtro er mye dårligere organisert. Angående det opprinnelige spørsmålet så tviler jeg på at det finnes et korrekt allmengyldig svar på hva som er den beste måten å håndtere sånt på da det i stor grad avhenger av hvordan den andre parten vil ta det. I utgangspunktet har ingen noe med hvem jeg har ligget med tidligere og så lenge jeg ikke hevder å være jomfru må eventuelt nye partnere bare leve med at jeg har en fortid. Om det viste seg at jeg hadde ligget med bestis/søster osv til ny partner hadde jeg nok ikke sagt noe uoppfordret men jeg hadde heller ikke førsøkt å nekte på direkte spørsmål.
vesteraalen Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): for en tid siden traff jeg en jente på studentfest, ble noen netter sammen , kun sex. Traff henne ikke igjen. Nå 2 mnd etter har jeg truffet en seriøs jente, fra en meget kristen familie.Liker henne godt og skal neste helg bli med henne hjem for å hilse på familien. Fikk se noen bilder av familien og......jenta jeg hadde sex med lignet veldig mye på søsteren. Jeg latet som ingenting og spurte om navn og hva hun gjorde. Navnet og studiested stemte. Jeg visste ikke hav jeg skulle si så de vet ikke om hverandre. Så nå har jeg hatt sex med begge søstrene . Bør jeg fortelle det til henne eller håpe på at søsteren ikke sier noe? Anonymkode: 17324...586 Du bør krysse fingrene og håpe på trekant med begge to.
Rotemor Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 vesteraalen skrev (19 minutter siden): Du bør krysse fingrene og håpe på trekant med begge to. Altså søstre som har sex med hverandre? Du ser for mye på »film» 2
Gjest Warrior Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Bedre å si det å være ærlig fra starten av enn at hun finner ut av det selv.
vesteraalen Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 Rotemor skrev (4 timer siden): Altså søstre som har sex med hverandre? Du ser for mye på »film» Film? Nei langt derifra. Dagens jenter er med på mye….
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #16 Skrevet 13. juni 2021 Jeg hadde ikke ville vite noe sånt. Min søster hadde forøvrig heller ikke sagt noe sånt videre. Vi har et veldig nært forhold, men snakker likevel aldri om hvem vi ligger med eller har lagt med. Anonymkode: 736ac...296 1
vesteraalen Skrevet 13. juni 2021 #17 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke ville vite noe sånt. Min søster hadde forøvrig heller ikke sagt noe sånt videre. Vi har et veldig nært forhold, men snakker likevel aldri om hvem vi ligger med eller har lagt med. Anonymkode: 736ac...296 Da har dere heller ikke et veldig nært forhold. 1
Elaine Marley Skrevet 15. juni 2021 #18 Skrevet 15. juni 2021 Tråden er ryddet for avsporinger,innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå