Kristian Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 Kjære Administrasjon Det har kommet meg for øye en del avrundede firkanter, type blå, i dette forum. Jeg har lagt merke til at jeg har kun én, mens nogle andre personasjer av lugubre karakterer har så vel tre som fire slike ja faktisk helt opptil fem(!) - la oss kalle det blånisser. Grunnet min nysjerrige natur har jeg gått til undersøkelser angående emnet og har kommet fram til at dette muligens er æreskodekser lik de som benyttes hos generalissimoer og andre høytstående i våres snodige samfund. Hvis dette så er tilfelle, må det da være mulig for en av mitt kaliber å oppnå, la oss si, tyveto blånisser, eller kanskje en blå elefant av det tyngre slag. Lar ikke mitt forsøk på lobbyering seg gjøre, hvad kan da gjøres, for at oppnå en høyere rang.
Apple- Skrevet 9. september 2005 #2 Skrevet 9. september 2005 Skrive masse innlegg! Jeg har vært superaktiv i dag (kjedelig dag på jobben...) og har blitt 'ganske godt kjent', har dermed kommet meg et godt hakk over deg!
LilleBille Skrevet 9. september 2005 #3 Skrevet 9. september 2005 .. men etter en stund får dere ikke flere - uansett hvor mange innlegg dere skriver...
Apple- Skrevet 9. september 2005 #4 Skrevet 9. september 2005 .. men etter en stund får dere ikke flere - uansett hvor mange innlegg dere skriver... ← Når man har et tresifret medlemsnummer stiller man liksom i en litt annen klasse... Hva skal man kalle deg da, Bille, Über-bruker...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå