Gå til innhold

Antall partnere før man slår seg til ro.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Diskuterte antall partnere  med min forlovede. Finnes det noen fasit/undersøkelser som gir en pekepinn ??

Han har har 17 før meg og jeg har hatt 23 før han.

Anonymkode: b0465...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spør du egentlig etter? Hvor mange man bør ha hatt sex med, før "til døden skiller oss ad"?

Til orientering, så ender vel rundt halvparten av inngåtte ekteskap med skilsmisse. Da blir det jo sannsynligvis en ny "runde på karusellen" før man eventuelt slår seg til ro i et nytt fast forhold. Som jo også kan ende med brudd etter noen år. Osv.

Skrevet

Jeg ser ikke for meg at det virkelig er slik at noen kan starte den seksuelle karrieren som 14-15-16-17- åring og tenke, nå skal jeg bare ha meg et dusin (12), et snes (20), eller 40 eller 50, eller 100, 1000 for den saks skyld, sexpartnere, og så skal jeg slå meg til ro, eller at man tenker midt i tjueårene, at nå har jeg skåret så menge hakk i sengestolpen at den ser ut som en tannpirker (nå har jeg pult fra meg) så nå er det på tide å slå seg til ro.

Når ****DEN***RETTE**** er der, så er ****DEN***RETTE**** der og da må men ta følgen av det. (Noe annet ville være tull.) Da hjelper det ikke hvor få man har vært med før.

Men hva vet jeg. Jeg er jo mann. Det kan faktisk godt hende at kvinner tenker, mener og praktiserer annerledes.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på min 65. sexpartner, og jeg har ikke tenkt å "slå meg til ro" ennå.

-K30

Anonymkode: 57903...342

• Liker 1
Skrevet

Jeg har snublet over noen undersøkelser som sier noe om antall sexpartnere, men er det egentlig relevant? Undersøkelser viser jo bare hva som er «normalt» og ikke hva som gjelder dere. Jeg husker ikke resultatet av disse undersøkelsene, annet enn at det var STOR variasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det enorme variasjoner. Noen har en partner gjennom hele livet, andre har tusenvis. Jeg hadde én fram til jeg passerte 40 for noen år siden, men  hadde over 50 bare i fjor. Livssituasjonen endrer seg for mange.

Anonymkode: c54ef...1f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatet om min samboer hadde hatt 50+ partnere, og jeg tipper hun hadde hatet det om jeg hadde hatt det også. 

Bor i en mellomstor by (50k innbyggere) hvor rykter sprer seg fort. Er ikke kult å reise på byen når oddsene er gode for at dama har ligget med 2-3 av karene på utestedet. 

Sikkert noen som ikke bryr seg også, finnes ikke noe fasitsvar her. 

Anonymkode: 85a47...a2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 9.52):

Diskuterte antall partnere  med min forlovede. Finnes det noen fasit/undersøkelser som gir en pekepinn ??

Han har har 17 før meg og jeg har hatt 23 før han.

Anonymkode: b0465...835

Du sier jo ingenting om hvor gamle dere er, antall forhold før dette, osv osv. Om dere er 20 år, og vært seksuelt aktive siden 16 år, så vil jeg jo si at det er en del.. 

Om dere er 30 derimot, og majoriteten av tiden singel, så er det ikke ille. Under to partnere i året. 

Anonymkode: 111b0...552

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett på meg selv som veldig konservativ, men har endt opp med under 10 partnere så langt uansett, det samme hadde min mann da vi møttes (vi var begge ca 30). Vi hadde absolutt hatt muligheten for mye høyere tall (han er kjekk og utadvent, jeg er... kvinne), men ingen av oss hadde noen interesse av ONS.

Jeg tror det viktigste her ikke var at vi hadde "omtrent samme tall" men at vi hadde omtrent samme holdning til tilfeldig sex, og samme holdning til kjæresteforhold. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en som mente at ONS var omtrent toppen av lykke og at menn med mange hakk i stolpen burde "beundres", og jeg hadde iallefall snudd i døra dersom han hadde nedlatende tanker om kvinner som har ONS/har hatt mange partnere. 

Anonymkode: 90baa...2f3

AnonymBruker
Skrevet

5.

De aller færreste gjorde seg fortjent til kjeppen.

Anonymkode: b9a34...b08

AnonymBruker
Skrevet

1 stk, den man gifter seg med optimalt sett er mere enn nok. Over 5 er et rødt flagg for min del.

Anonymkode: b046e...7fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...