AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #21 Del Skrevet 13. juni 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe jeg forstår tanken. Men det er nok å trekke det for langt. Men Belgias trener fikk i går spørsmål om kampen mellom Belgia og Russland (mange tusen km unna) burde avlyses pga det som skjedde i Danmark. Så det er ikke bare TS som drar ting langt. Anonymkode: 13974...d6b Det kan ha noe å gjøre med at på det tidspunktet var situasjonen rundt Eriksen veldig uavklart, bortsett fra et bilde eller to som viste han så våken ut da han ble båret av banen visste vi ikke hvordan det kom til å gå. Anonymkode: b26ac...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #22 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På hvilken måte utviser de da respekt? Jeg vil si det er helt motsatt, de burde stå på og gjøre det knakende bra, av respekt for Eriksen. Hadde jeg vært ham, hadde jeg ønsket at laget gikk videre og gjorde en kjempejobb. Anonymkode: b26ac...21f Jeg er i utgangspunktet enig, men samtidig så kommer det an på hva spillerene selv vil, og om de føler de kommer til å takle å spille videre. Noe det virker som de ønsker å gjøre. Men selv om de prøver å gjøre en kjempejobb, så bør det samtidig være forståelig hvis de endet opp med å gjøre det dårligere fordi de individuelle spillerene er preget av det som skjedde. Anonymkode: eef02...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 13. juni 2021 #23 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg synes danskene bør gå ut å slå Belgia. Det er en verdig respons på det som skjedde igår. Slå Belgia og Russland å og seg langt i turneringen. Når de mestrer noe så forferdelig på en så god måte så kan de gå videre i sluttspillet også. De må bare snu dette til noe som gir energi. Spill for Eriksen i kampene som gjenstår! Laget tapte ikke pga at Eriksen ble syk i går. Kampbildet var helt likt både før og etter hendelsen. Danmark styrte alt, men fortsatte å spille finnene gode. De slo innlegg i lufta og finnene headet ut. Det var åpenbart for alle som forstår seg på spillet at dette ikke ville lede frem til noe. De kunne ha spilt frem til jul uten å score. De må ha større smartness i spillet sitt. Variasjon er et nøkkelord. Når du ikke klarer å skyte ned fra distanse eller vinne hodedueller så må man gå ned til dødlinjen og spille ut 45 grader. Det gjorde danskene kun ved en eller to anledninger (Og da ble det livsfarlig!). De må lære variasjon! Det som hendte var forferdelig, men de tapte ikke kampen pga hendelsen. De spilte på eksakt samme måten både før og etter. Fantasiløst og lett å forsvare seg mot. Finnene var kyniske og fortjente et poeng. 3 var jo selvsagt i overkant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 13. juni 2021 #24 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av respekt for det som skjedde med Eriksen. Anonymkode: b9867...20e Akkurat som KRF burde trukket seg fra regjerningen når Bondevik var sykemeldt som statsminister? På ingen måter. Når noen i en gruppe er syke eller har problemer, må resten av gruppa kjempe videre. Heia Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2021 #25 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Da Christian Eriksen falt livløs om på banen, tok lagkamerater og dommeren grep umiddelbart. Nå hylles de verden over. Så ikke kom her å si de ikke bryr seg!!! Og hyllesten fra publikum, finnene roper Christian og danskene svarer Eriksen Endret 13. juni 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå