Gå til innhold

Barn og for lite sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en tenåring som er med i en større gjeng, hvor de aller fleste med unntak av sønnen bruker veldig mye tid på chat i felles snapgruppe eller store gruppeprater på playstation. Han synes det er litt slitsomt med begge deler, spesielt det med å være på telefonen hele tiden.   Hvordan får jeg sønnen til å være mer aktiv på snap og lignende. Nå bruker han det utelukkende til å delta i diskusjonene om når de skal fysisk møtes, alt annet kobler han ut... Det er altså den mentale utkoblingen jeg vil at han gjør noe med, for til slutt er jeg redd de andre går lei av det manglende engasjementet hans.

Anonymkode: e7733...998

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så fint at han ikke er oppslukt i sosiale medier! Det er jo noe du absolutt ikke burde presse han til.

Anonymkode: 56745...fa3

• Liker 8
Skrevet

Jeg må nå si at jeg syns det høres litt bra ut at han ikke helt tiden vil sitte på telefonen og chatte med de,jeg hadde vært veldig glad visst min tenåringssønn brukte det på samme måte som din. 

AnonymBruker
Skrevet

Så trist at du vil prøve å presse sønnen din inn i A4-rammen og ikke synes det er supert at han går sine egne veien når det gjelder en del ting. Du virker veldig usikker og opptatt av hva andre mener.

Anonymkode: 6ecdc...702

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

lol

Anonymkode: b860a...741

AnonymBruker
Skrevet

En finurlig trolletråd :)

Anonymkode: a8bf8...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Huff.

Anonymkode: 2f670...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...