Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har en kompis som jeg har hatt sex med for tre år siden. Etter dette har vi bare vært venner, og har en sykt god tone, på en vennlig måte. 
Vi gir hverandre hade klem, det er det nærmeste vi kommer. Vi er ikke hjemme hos hverandre, går kun turer, tar en milkshake, stranda osv. 

Samboeren min HATER at jeg er ute med han. Han lager alltid dårlig stemning, og nå lurer jeg litt på om det kanskje er jeg som er teit her. Han vet at vi har ligget sammen en gang tidligere, men aldri mer etter det. Vi møttes ikke før to år etter vi lå sammen, gjennom da venner. Da fikk vi en god kontakt. Han var kun ett «noe night stand» den gangen, og vi har ALDRI snakket om det i etter tid.

Jeg synes det er trist å ikke få lov til møte han mer, da vi har det veldig gøy sammen.. Ville dere kuttet ut vennen, vært streng med samboer, eller hva ville dere gjort? 

Anonymkode: a38bc...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor henger dere ikke sammen alle tre, kompisen, samboeren din og deg? Eventuelt sammen med andre venner? 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Nja, enten kutte ut eller trygge samboer ved å inkludere ham i noen av turene osv. Men noe sier meg at du og vennen ikke et veldig interessert i det. Og da må du vel til slutt bare velge.. 

Anonymkode: 6322a...387

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Viktualia skrev (1 minutt siden):

Hvorfor henger dere ikke sammen alle tre, kompisen, samboeren din og deg? Eventuelt sammen med andre venner? 

Kunne gjort det for min del, men samboeren min liker han ikke og har ikke lyst

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du synes det var greit samboeren møtte ei dame han har knulla, på tomannshånd med god stemning dem i mellom?

Jeg hadde vært skeptisk.

Anonymkode: d127b...cec

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ikke ha sagt noe om det. Kjæresten trenger ikke å vite alle detaljer fra fortiden. 

Nå må du nok bare droppe å henge med kompisen din, for husfreds skyld

Anonymkode: b6a79...92a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

er han en barndomsvenn?

Var dere gode venner når dere lå sammen? Hvorfor har dere ikke hatt kontakt de 2 årene, fordi dere egentlig ikke kjente hverandre, men nå har dere møttes igjen via venner, å bestemt dere for å bli kjent og dyrke «vennskapet»?

jeg syns i såfall dette er respektløst.

Anonymkode: 426e5...8e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok.. innser nå at det kanskje er jeg som har feil da. Jeg vet jo hvordan det er mellom meg og min kompis, og at det er helt ufarlig. Men det er jo ikke lett for samboer å vite.

Vi hadde ikke kontakt på to år da det kun var ett ligg med en «ukjent». Så møttes vi senere etter to år, aldri snakket om det. Vet ikke om han husker det engang😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nja, enten kutte ut eller trygge samboer ved å inkludere ham i noen av turene osv. Men noe sier meg at du og vennen ikke et veldig interessert i det. Og da må du vel til slutt bare velge.. 

Har du spurt?

Hadde ikke likt det om min kjæreste var sammen med sin x, kanskje hvis det var kjekt at jeg var med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde ikke kontakt på to år da det kun var ett ligg med en «ukjent». Så møttes vi senere etter to år, aldri snakket om det. Vet ikke om han husker det engang😅

Men du har sagt det til din samboer? ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du synes det var greit samboeren møtte ei dame han har knulla, på tomannshånd med god stemning dem i mellom?

Jeg hadde vært skeptisk.

Anonymkode: d127b...cec

Dette er faktisk et veldig godt poeng! 

Anonymkode: 96f4e...90b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok.. innser nå at det kanskje er jeg som har feil da. Jeg vet jo hvordan det er mellom meg og min kompis, og at det er helt ufarlig. Men det er jo ikke lett for samboer å vite.

Så visst samboeren din møter ei dame på fest neste helg å får god tone med henne, da regner jeg med han også får lov å bli kjent videre, kun som venner?

Anonymkode: 426e5...8e1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner han synes det er kjipt - dere har ligget sammen, og har ingen historikk langt bakover i tid. 

Denne hadde jeg lett gitt samboer altså, om han plages av det. 

Noe han har grunn til i akkurat dette tilfellet. 

Anonymkode: b42b4...929

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han husker det nok, og ikke bli overrasket om han kan tenke seg å gjenta. Menn generelt er ikke overivrige på å dyrke alskens vennskap med damer, KUN for vennskapet sin del. Med mindre han er en sånn type som kun har venninner da, finnes jo noen sånne 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo fortid, men du hadde ikke trengt å sagt at dere hadde hatt sex. Er jo det som surrer til hele greia her.

Så litt vanskelig valg her, din samboer er jo nr.1. Men du må velge selv, han kan  jo ikke bestemme hvem du skal omgås. Men forstår han henger seg opp i at dere har hatt sex.

Men er jo mange venner som har hatt sex, har selv en jeg har sex med som single. Vi møtes via trening, men når jeg er i forhold har vi aldri sex. Tyr til han når jeg er single 😅. Liker å ha en fast partner.

Anonymkode: f65e2...6d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser at eiertrangen til folk når nye høyder. Nok en gang priser man seg som selvstendig.

Anonymkode: 1a20a...d92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ser at eiertrangen til folk når nye høyder. Nok en gang priser man seg som selvstendig.

Viktig å være klar på ting hvertfall, man avslutter bare forholdet om man ikke er enige.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er jo fortid, men du hadde ikke trengt å sagt at dere hadde hatt sex. Er jo det som surrer til hele greia her.

Så litt vanskelig valg her, din samboer er jo nr.1. Men du må velge selv, han kan  jo ikke bestemme hvem du skal omgås. Men forstår han henger seg opp i at dere har hatt sex.

Men er jo mange venner som har hatt sex, har selv en jeg har sex med som single. Vi møtes via trening, men når jeg er i forhold har vi aldri sex. Tyr til han når jeg er single 😅. Liker å ha en fast partner.

Og dette er grunnen til at mange ikke liker at partner har venn av motsatt kjønn. Man er nemlig ikke venner.;)

Anonymkode: 9cbc4...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Viktig å være klar på ting hvertfall, man avslutter bare forholdet om man ikke er enige.

Defintivt. Herregud så mye pjatt folk finner seg i. Og deretter sitte å klage over det.

Skrevet

Hos oss er «kjørereglene» enkle; Alt man ikke hadde hatt problemer med å gjøre selv om partner satt ved siden av; helt Ok. Ofte hjelper det å snu situasjonen.. «Dersom min partner hadde hatt en venninne han tidligere hadde vært intim med - og nå tok opp tråden med igjen, ville det vært greit for meg?»

Så har man som regel svaret på det meste. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...