Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hårlengde synes dere generelt sett er finest? 

Jeg har langt hår (til midjen ca) som er slitt,  og skal klippe meg til uka. Usikker på hvilken lengde jeg skal gå for😀

Anonymkode: 16260...604

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør frisøren din! 😀Da kan du få hjelp til å finne en fin frisyre som passer ansiktet ditt. Kanskje du bare skal klippe bort det som er slitt i første omgang og så tenke litt på det? Venne deg til at det er kortere 😊 

Anonymkode: 5beaf...5f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på ea ingen kles alt. Det kommer an på ansiktsform og stilen ellers. Noen kler ganske kort andre ikke.

Anonymkode: aea4f...6fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Behold langt 👍 Med langt mener jeg til under puppene hvertfall. Tror du vil angre om du tar mer.. Hilsen kvinne med langt hår. 

Anonymkode: cd00a...332

Skrevet

Det kommer an på personen håret sitter på. Det er ikke slik at langt hår alltid er penest. Det er mange faktorer som spiller inn, tenker jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Behold langt 👍 Med langt mener jeg til under puppene hvertfall. Tror du vil angre om du tar mer.. Hilsen kvinne med langt hår. 

Anonymkode: cd00a...332

Enig! Så langt hår som kvaliteten tillater. De fleste jeg kjenner med friskt og sunt hår som klipper det (frisører vil klippe, det er det de lever av) angrer seg og begynner bare å spare igjen. Selv har jeg tykt hår ned til midjen og har hatt det i mange år. Ingen planer om å klippe meg kort 😀

Anonymkode: fe1fc...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...