AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Nå har min nye fyr rømt fordi eksen lager så nye drama. Han bryr seg ikke om det går utover barnet vårt en gang. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 2b763...986
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå har min nye fyr rømt fordi eksen lager så nye drama. Han bryr seg ikke om det går utover barnet vårt en gang. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 2b763...986 Du fikk altså barn med en «ny fyr» som inne var ferdig med eks-dama? Anonymkode: daffd...808 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du fikk altså barn med en «ny fyr» som inne var ferdig med eks-dama? Anonymkode: daffd...808 Jeg har sikkert forklart meg dårlig. Jeg har barn med eks. Slutt for en stund siden, men han lager alt bråk han kan finne på. Datet et par måneder og den nye fyren rømmer pga min eks. Han er redd dette skal gå utover hans barn også. Anonymkode: 2b763...986
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Hvordan drama? Nøkkelen her er hvordan du forholder deg til dramaet eks lager. Ble den nye dratt inn i det? Hvordan reagerer du på dramaet, lat du det påvirke deg? Anonymkode: 3aa68...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan drama? Nøkkelen her er hvordan du forholder deg til dramaet eks lager. Ble den nye dratt inn i det? Hvordan reagerer du på dramaet, lat du det påvirke deg? Anonymkode: 3aa68...6a4 Meldinger til barnevern som hevn, setter i gang rykter. Han truer, overvåker, trakasserer. Han har fått besøksforbud, så nå er det litt roligere pga det. Den nye ble dratt inn i det så fort det kom frem at vi datet. Min eks har truet han flere ganger, men ingenting har skjedd ennå. Så klart alt dette påvirker meg. Redd, skvetten, sover dårlig, spiser dårlig, etc. Klarer å legge det vekk for barna, de har det ganske ok om dagen. Anonymkode: 2b763...986
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Denne «nye fyren» har først og fremst ansvar for sine barn. Flott at han ikke ønsker å dra dem inn i en slik setting som det du beskriver. Dette kaoset du lever i må du få kontroll på før du involverer deg med en ny mann, spesielt en som har barn. Anonymkode: daffd...808 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 All ære til daten din, som velger å beskytte barna sine. Men jeg skjønner at det er tungt for deg. Anonymkode: 68934...760 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): All ære til daten din, som velger å beskytte barna sine. Men jeg skjønner at det er tungt for deg. Anonymkode: 68934...760 Han sa han var skeptisk, så jeg tok avgjørelsen om at vi stopper helt. Men spørsmålet er jo om noen har opplevd lignende? Skal jeg aldri få styre mitt eget liv igjen? Anonymkode: 2b763...986 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Eksen til min kjæreste laget mye drama og faenskap for oss de første par årene vi var sammen. De har et barn sammen og hun brukte det for alt det var verdt mot han, fordi hun var sint fordi han hadde fått seg ny kjæreste. Hun nektet han kontakt med deres felles barn og hun nektet meg å være i nærheten av deres felles barn i flere år. Dette førte til at vi ikke kunne flytte sammen. Meldte han til barnevernet og sa han hadde rusproblemer kun fordi en venninne av henne hadde sett han stå utenfor et behandlingssenter for narkomane. Han sto der fordi han hadde en barndomsvenn som var innlagt til avrusning, og han hadde vært på besøk hos vennen sin. Anonymkode: 22736...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 9.19): Han sa han var skeptisk, så jeg tok avgjørelsen om at vi stopper helt. Men spørsmålet er jo om noen har opplevd lignende? Skal jeg aldri få styre mitt eget liv igjen? Anonymkode: 2b763...986 Nei! Anonymkode: 22736...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei! Anonymkode: 22736...fc7 Beklager jeg mente selvfølgelig ja! Anonymkode: 22736...fc7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Beklager jeg mente selvfølgelig ja! Anonymkode: 22736...fc7 Jeg er ikke ts, men du bør jo utdype hva du mener her. Det var to spørsmål du svarte likt på. Svaret ditt gir ingen mening uten kontekst. Hvordan skal ts bli kvitt problemet eksen lager? Hvis du har opplevd lignende, hva gjorde du for å løse problemet eksen laget? Anonymkode: fefad...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Eksen prøvde sitt beste (verste), men greide det heldigvis ikke. Anonymkode: 6335a...1ac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Ja dessverre lagde eks så mye drama at min nye kjæreste trakk seg. Lista er lang, men det værste er at han klarte å dukke opp på nyttårskvelden som jeg feira hos min nye kjæreste og skulle si godt nyttår til dattera. Fordi jeg og han hadde hatt et turbulent forhold ble jeg helt satt ut av dette og klarte ikke og nyte resten av nyttårskvelden. Ja vet jeg burde ha svelga kamelen, men dessverre hadde jeg så dype sår av eksen at jeg ikke klarte det. Anonymkode: b71e4...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå