AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Vi har kjøpt oss atriumshus som må totaloppusses. Planløsningen er omentrent som på dette bildet (ikke vårt hus avbildet). Jeg er så usikker på hva som vil skape den ute/inne følelsen? Det er per nå lagt flis i samme farge der det er markert rødt, dette skaper en fin helhet, ved at gulvet er det samme ute og inne. Der det er markert blått er det parker. Det som plager meg er at det er litt rart med forskjellig gulvtype i spisestue og i stue. hva ville dere valgt? Anonymkode: 1da60...98f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Har du sett Tid for hage? I fjorårssesongen tror jeg det var fornyet de en atriumhage og du kan jo sjekke der for inspirasjon 😊 Anonymkode: e5f47...aa4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Et enkelt grep vi har gjort er å ha like / lignende planter i stuen og på terrassen. Vi har også spisebord som ligner på spisebordet på terrassen som skaper en helhet. Dere vil vel ikke flytte kjøkkenet, men sett flere som har satt benken / kjøkkenøy intill døråpningen til terrassen. Slik at kjøkkenet delvis kan brukes når man er ute. Anonymkode: 83620...9bc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et enkelt grep vi har gjort er å ha like / lignende planter i stuen og på terrassen. Vi har også spisebord som ligner på spisebordet på terrassen som skaper en helhet. Dere vil vel ikke flytte kjøkkenet, men sett flere som har satt benken / kjøkkenøy intill døråpningen til terrassen. Slik at kjøkkenet delvis kan brukes når man er ute. Anonymkode: 83620...9bc Nei, vi skal nok ikke flytte kjøkkenet, men takk for tips. Hva tenker du om gulv? ts Anonymkode: 1da60...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå