AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Ver litt usikker på hvordan jeg skulle forklare dette. Men tror det handler om at klitoris blir erigert på et vis av seg selv. Uten at jeg tenker på noe seksuelt eller er kåt generelt fra før. Og ikke våt. Men kjenner altså på et trykk fra klitoris som gjør at,jeg føler trang til å få utløsning. Ganske ofte og i de rareste situasjoner. Ofte ifm stress🙈 Etter utløsning/orgasme roer det seg. Det merkelige er at jeg har samboer og selv om jeg kjenner på det trykket, så har jeg ganske dårlig sexlyst for tiden etter jeg begynte med hormonspiral for 3 mnd siden. Så paradoksalt nok har jeg erigert klitoris, men ikke lyst på sex. Det er nok bla fordi jeg bruker svært lang tid på å komme under sex og syns det er stress...Og alt jeg vil bare er å få utløsning fort. Kanskje trykket kan sammenlignes med en mann som får erigert penis på rare tider, uprovosert? Og bare vil ha seg et kjapt runk? Forskjellen med menn her, er vel uansett at hans oftest vil ha samleie i tillegg da om anledningen byr seg. Fordi han kan komme raskt ved samleie også. Andre som har kjent på noe lignende? At de kjenner på trykk der nede, helt uprovosert og uten å være kåt. Og dermed likevel kjenne behov for utløsning? Et eks er nå i kveld. Har vært hos en venninne og sett film. Så kommer jeg hjem og skal lage meg litt nattmat. Så blir jeg stresset over at det ble litt sent og jeg skal opp kl 09 i morgen. Og så kom trykket når det passet minst og jeg måtte ha utløsning for å slippe å gå å kjenne på det🥴 Er dette normalt eller bør jeg gå til legen?: Kan det være hormonspiralen som gjør at klitoris blir slik? Men er det ikke da rart at jeg samtidig har så lav sexlyst? Altså kjenner ikke direkte kåthetsfølelse, bare trykk som må utløses😣 Anonymkode: b4581...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå