Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Gucci skulderveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Denne er trolig tatt ut av produksjon, men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne Gucci skuldervesken i fargen lilla, som på bildet? 
Jeg har lett så mye, og den eneste som kommer opp er den som ligger ute på CDON..men den er allerede solgt. 🤷‍♀️

Jeg må trolig kjøpe et brukt eksemplar, og det er helt ok. Men hvordan vet jeg om det som selges er ekte eller fake? 

Sliter også med å finne det egentlige navnet på vesken. Er vist ikke en Marmont, men Suede? Noen som vet? 

Takk for hjelpen! 🌸

88D9CADE-A5A4-4FB8-B9A2-0B8FC320985C.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
SolSolSolSol skrev (17 timer siden):

Hei! 
Denne er trolig tatt ut av produksjon, men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne Gucci skuldervesken i fargen lilla, som på bildet? 
Jeg har lett så mye, og den eneste som kommer opp er den som ligger ute på CDON..men den er allerede solgt. 🤷‍♀️

Jeg må trolig kjøpe et brukt eksemplar, og det er helt ok. Men hvordan vet jeg om det som selges er ekte eller fake? 

Sliter også med å finne det egentlige navnet på vesken. Er vist ikke en Marmont, men Suede? Noen som vet? 

Takk for hjelpen! 🌸

88D9CADE-A5A4-4FB8-B9A2-0B8FC320985C.jpeg

Har du sjekket finn.no? Eller Tise? Du kan jo lage en ønskes kjøpt annonse, og ellers følge med der evnt 🤗

Anonymkode: d9afe...e53

Skrevet

Prøv fashionphile (dyrt) eller therealreal. Begge kan anbefales, selv om fashionphile er dyr. 

Skrevet

Hei😊 Marmont er navnet på modellen. Suede (semsket skinn) er navnet på materialet på denne Marmont modellen. Men jeg tror at den du ønsker ikke er semsket, men velvet? Altså Gucci Marmont Velvet. Håper det hjalp litt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...