Gå til innhold

Hvor ofte har du og kjæresten din det romantisk sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere det romantisk? Hva gjør dere når dere har romantiske stunder? 

Skulle du ønske det var mer av det eller føler du at du er fornøyd?

Anonymkode: d2461...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller to ganger pr uke. Og da knuller vi som kaniner. 
så kan det gjerne få en uke eller to før neste gang. Og det er greit. Puling er egentlig ganske kjedelig. Fetere å lese en god bok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dolmøy29 skrev (2 minutter siden):

En eller to ganger pr uke. Og da knuller vi som kaniner. 
så kan det gjerne få en uke eller to før neste gang. Og det er greit. Puling er egentlig ganske kjedelig. Fetere å lese en god bok. 

Og hvor kommer romantikken inn her syns du?🙄

Anonymkode: fe060...e0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært samboere i snart 6 år og er gode på nærhet og hverdagsromantikk. Lager mat sammen og gir hverandre kjærlige blikk og små kyss. Å ligge i armkrok og stryke hverandre i mens vi ser serie sammen, (uten at det trenger å føre til sex), er også romantisk syns jeg.

Vi har små barn under 3 år, så romantiske helaftener skjer ikke så ofte. Men setter vi av tid til det, så blir det god mat, litt god drikke og ingen tv. Kun oss i fokus. Romantikken ender ofte med sex. Men ofte av det litt mer ømme slaget. Slike kvelder har vi ett par ganger i halvåret.

Når det gjelder sex, så er det jo ofte to sider av samme sak om en er i et fast forhold. Men det trenger ikke handle om det samme. For selv om vi er flinke på hverdags romantikk, så har vi ‘bare sex noen ganger i måneden. Noen ganger mer: 2-3 ganger i uka, andre ganger mindre alt ettersom.

Anonymkode: fe060...e0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi stikker på en helgetur innimellom, vanligvis utland, hotellweekend i Norge det siste året, der vi prioriterer god mat og drikke, SPA, og tid sammen. 

Mye skjer gjennom mat. Hver lørdag går vi ut og spiser, eller lager oss noe godt til lunsj hjemme. 1-2 kvelder i uka lager vi oss ekstra god mat, åpner en flaske vin, og spiser ved bordet. 

Er ofte en klem, stryking, holding i sofaen/senga, og gode samtaler. Så synes også romantikken er til stede i hverdagen, kanskje fordi vi er flinke til å prioritere tid sammen. 

Sammen i 19 år.

Anonymkode: 17381...a89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes vi har det romantisk hver dag. Vi holder rundt hverandre når vi ser TV om kvelden. Og på helg lager vi gode middager sammen. 

Anonymkode: f5ef4...594

• Liker 1
Skrevet

Hver eneste helg, bor ikke sammen enda. Enten det er god mat hjemme med en flaske vin, middag eller bare noen øl ute. Vi er flinke på si og vise hvor glade vi er i hverandre, stort sett hele tiden! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi stikker på en helgetur innimellom, vanligvis utland, hotellweekend i Norge det siste året, der vi prioriterer god mat og drikke, SPA, og tid sammen. 

Mye skjer gjennom mat. Hver lørdag går vi ut og spiser, eller lager oss noe godt til lunsj hjemme. 1-2 kvelder i uka lager vi oss ekstra god mat, åpner en flaske vin, og spiser ved bordet. 

Er ofte en klem, stryking, holding i sofaen/senga, og gode samtaler. Så synes også romantikken er til stede i hverdagen, kanskje fordi vi er flinke til å prioritere tid sammen. 

Sammen i 19 år.

Store barn?

Anonymkode: 25c81...71c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Store barn?

Anonymkode: 25c81...71c

Ingen barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi tuller og tøyser mye med hverandre, og flørter masse. Vi har mye hverdagsromantikk. Det mest romantiske de siste årene var da vi fikk vårt første barnebarn. Da ble jeg stormende forelsket i mannen min igjen og å gå på trilletur med babyen var toppen av romantikk. 

Anonymkode: a1b35...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er gode på hverdagsromantikken, så jeg vil si daglig. Vi kysser når vi går forbi hverandre, vi ser serier eller film i armkroken, sier gode ord osv, er stort sett nær hverandre. Litt mindre på sommeren når det er så varmt. Dette er normalt for oss, men vet det er mer enn for mange andre. Lager god middag sammen, snakker om livet etc.

Anonymkode: f4904...098

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann overrasker meg med noe romantisk to-tre ganger i uka 😍, det har han gjort siden vi ble kjent for 23 år siden.

Anonymkode: a2f6e...fe8

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Synes vi har det romantisk hver dag jeg.. middag sammen, kose på sofaen med en film, dusje sammen osv

Skrevet

Vi prøver, vi jobber litt motsatt av hverandre i hverdagen så det er sjeldent vi har kvelder sammen. Men vi er flinke på klemming, kyssing og komplimenter i hverdagen, samt god morgen/natta meldinger:) Vi prøver å spise et måltid sammen i hverdagen og setter av annen hver lørdag til hverandre 

Skrevet

"Å ha det romantisk sammen" er jo et definisjonsspørsmål, og kan selvsagt være noe annet enn middag med tente lys og vin, hotellopphold eller andre avbrekk fra hverdagen. Her råder hverdagsromatikken, med mye kjærlig omsorg, kjærtegn og oppmerksomhet. Vi har opplevd at planlagte "romantiske restaurantmiddager og hotellopphold" ble kunstige - med mange forventninger som ikke ble innfridd.

Hverdagsromantikken holder oss rettet mot hverandre hver eneste dag, og har vi lyst på et avbrekk fra hverdagen så gjør vi det uten andre forventninger enn å oppleve noe sammen. Vår romantikk lever etter snart 30 år sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 0.38):

Hvor ofte har dere det romantisk? Hva gjør dere når dere har romantiske stunder? 

Skulle du ønske det var mer av det eller føler du at du er fornøyd?

Anonymkode: d2461...4fc

Er nok dessverre et par år siden sist. Vet ikke helt hva som går under begrepet «romantisk», men det er uansett lenge siden. Har lett for å bli sånn med mye «spesielt» som skjer i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min mann overrasker meg med noe romantisk to-tre ganger i uka 😍, det har han gjort siden vi ble kjent for 23 år siden.

Anonymkode: a2f6e...fe8

Og du blir fortsatt overrasket? 😊

Tuller litt. Veldig hyggelig «tradisjon» det 👌🏼

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Oppdatering: Ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål om moderering tas på Ris og ros og spørsmål om forumet, eller via PM til moderator. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Jeg tviler på at alle legger det samme i romantisk, men vi har noen øyeblikk hver dag. Men så trenger ikke jeg stearinlys og hvit duk for å føle romantikk, selv om det også kan være fint en gang i blant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...