AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Ikke med den holdningen 😊 Anonymkode: e3cbe...fb6 9
Anonymgrytevott Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Det er definitivt håp. Finnes mange gode menn der ute, men vær kritisk! Vær obs på faresignaler. Jeg nesten lette etter røde flagg når jeg datet han jeg er gift med nå, fordi jeg hadde dårlig erfaring fra tidligere forhold. Nå har vi vært sammen i seks år og gift i to. Han er verdens snilleste. Ta tiden til hjelp. Ikke skynd deg inn i noe forhold. 3
jabx Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f Jeg tenker at du høres ut som du trenger å jobbe med deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 jabx skrev (1 time siden): Jeg tenker at du høres ut som du trenger å jobbe med deg selv. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke med den holdningen 😊 Anonymkode: e3cbe...fb6 Hvordan holdning da? Jeg har mistet troen på menn.,,, Anonymkode: 375a7...10f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan holdning da? Jeg har mistet troen på menn.,,, Anonymkode: 375a7...10f Det er vel akkurat det som er problemet. Du har kanskje vært uheldig. Kanskje du går etter eklinger. Anonymkode: 2b751...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Holdningen din fungerer jo ikke. Du må velge menn er personlighet, ikke fasade som jobb/penger/hus/bil/hytte etc. Fant meg en flott mann i 40åra, han leier en liten leilighet. Reist rundt i hele verden har han, veldig interessant som person. Kunnskapsrik på historie. Han ønsket ikke å leve på hamsterhjulet med lån/barn etc. Han ville heller leve. Anonymkode: e384f...01e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Holdningen din fungerer jo ikke. Du må velge menn er personlighet, ikke fasade som jobb/penger/hus/bil/hytte etc. Fant meg en flott mann i 40åra, han leier en liten leilighet. Reist rundt i hele verden har han, veldig interessant som person. Kunnskapsrik på historie. Han ønsket ikke å leve på hamsterhjulet med lån/barn etc. Han ville heller leve. Anonymkode: e384f...01e Han kommer til å bli en fattig mann når han blir gammel. Anonymkode: 2b751...b2d 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan holdning da? Jeg har mistet troen på menn.,,, Anonymkode: 375a7...10f Holdningen om at det er menn generelt som er problemet, og ikke deg selv, når du er det eneste felles momentet i alle disse dårlige relasjonene. Se for deg hvordan er forhold blir til en person som mener seg helt perfekt, og at alt av små og store problemer som måtte dukke opp er utelukkende noen andres feil. Det kreves en viss grad av introspeksjon hos begge parter for å få et forhold til å fungere over tid. Og det tror jeg dessverre ikke du er i stand til. Anonymkode: 1c777...0ec 3
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f Klart det er håp... men med din forutinntatthet om menns utilstrekkelighet er jeg i tvil om du kommer til å gi noen mann en sjanse
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f Hvis utgangspunktet ditt er at kvinner er bra og menn er dårlige, tror jeg du kommer til å slite. Det første du må gjøre er å akseptere at folk er individer, og når du prater med en mann, så prater du med HAM, og ikke 'menn'. Anonymkode: 7167e...c20 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Forstår deg veldig godt. Personlig har jeg hatt noen opplevelser med menn der de ikke har vært oppriktige med meg. Sagt at de søkte et forhold, men i virkeligheten bare ville hygge seg litt. Blitt holdt for narr på den måten. Nå har jeg akkurat møtt en mann, som virker til å være oppriktig og ønsker et forhold meg meg, som tar initiativ og gir bekreftelse. Men det har holdt på å gå galt på grunn av min skepsis. Han følte seg under konstant vurdering og at jeg analyserte alt han sa. Det gjorde jeg også. Fortalte han om min 'bagasje' med tidlige menn. Han forstod, samtidig som jeg har måtte gi slipp på min skepsis. Så ja, det er håp. Fortsette å date med et åpent sinn, samt hurtig kutte ut der magefølelsen er dårlig. Er selv rundt 40 år. Anonymkode: 5b39b...81d 2
Rotemor Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Jeg liker menn godt og synes de ofte er mer interessante enn kvinner, men velger likevel å være singel fordi parforhold ikle passer for meg. Du må ta et valg, ts: Lykkelig som singel eller søkende etter lykken som par. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 Ja, det er ikke lett og det kan være lett å få negative tanker til menn, men jeg har lyst til å tro på at det går an å finne noen. Man skal liksom være independent woman og klare seg uten menn, men jeg savner en partner in crime. Så har lyst til å finne han, men det føles litt som å lete etter nåla i høystakken. Men jeg tror at det er håp.
Jr.Garcon Skrevet 15. juni 2021 #16 Skrevet 15. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 0.01): Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f Selvsagt er det håp! Men har du hatt veldig mange dårlig erfaringer med menn - valgt feil menn, så er det jo nødvendigvis et minimum at man velger annerledes for å kunne håpe på et annet resultat/finne en bra mann. Så må man kanskje passe på at selvopplevde dårlige erfaringer ikke er noe den nye må svare for - at han ikke begynner i minus og hele tiden må bevise at han ikke er en rass. Endret 15. juni 2021 av Jr.Garcon 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #17 Skrevet 15. juni 2021 Jr.Garcon skrev (5 timer siden): Selvsagt er det håp! Men har du hatt veldig mange dårlig erfaringer med menn - valgt feil menn, så er det jo nødvendigvis et minimum at man velger annerledes for å kunne håpe på et annet resultat/finne en bra mann. Så må man kanskje passe på at selvopplevde dårlige erfaringer ikke er noe den nye må svare for - at han ikke begynner i minus og hele tiden må bevise at han ikke er en rass. Her sier du mye. Bør prøve en annen type mann og enig bør ikke la mine dårlige erfaringer gå ut over han, men problemet er at det blir vanskelig. Tror ikke noen kan like meg. Da er det pga sex. Har ikke troen. Mistet den mer og mer, men ønsket er der. Så må vel kanskje se for meg evig singelliv og ingen sex for det kan ikke ha uten partner (prøvd å blitt helt ødelagt av det). Så oddsen er dårlig føler jeg! Anonymkode: 375a7...10f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #18 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 23.42): Forstår deg veldig godt. Personlig har jeg hatt noen opplevelser med menn der de ikke har vært oppriktige med meg. Sagt at de søkte et forhold, men i virkeligheten bare ville hygge seg litt. Blitt holdt for narr på den måten. Nå har jeg akkurat møtt en mann, som virker til å være oppriktig og ønsker et forhold meg meg, som tar initiativ og gir bekreftelse. Men det har holdt på å gå galt på grunn av min skepsis. Han følte seg under konstant vurdering og at jeg analyserte alt han sa. Det gjorde jeg også. Fortalte han om min 'bagasje' med tidlige menn. Han forstod, samtidig som jeg har måtte gi slipp på min skepsis. Så ja, det er håp. Fortsette å date med et åpent sinn, samt hurtig kutte ut der magefølelsen er dårlig. Er selv rundt 40 år. Anonymkode: 5b39b...81d Kjekt å lese. Håper du klarer å gi han en sjanse, men skjønner deg veldig godt. Anonymkode: 375a7...10f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #19 Skrevet 15. juni 2021 Først av alt så må du jobbe med deg selv, slik at du kan forstå at bare fordi du har møtt noen få individer av dårlig kaliber, så betyr ikke det at omtrendt halvparten av jordens befolkning er søppel. Menn er like forskjellige som oss kvinner. Men du må være kritisk når du dater, slik at du går etter mennesker som er på jakt etter det samme som deg. Ellers vil du ende opp såret gang på gang. Men legg fra deg holdningen om at bare fordi et par menn har såret deg, så er alle menn dritt. Også prøver du heller å se etter fellesnevneren (bortsett fra kjønn) på de som har såret deg. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: 16db4...8e9 2
Gjest Niek79 Skrevet 15. juni 2021 #20 Skrevet 15. juni 2021 On 6/13/2021 at 12:01 AM, AnonymBruker said: Har sett, hørt og opplevd mye negativt med menn, men allikevel ønsker jeg å finne en. Skulle ønske jeg bare la alt på is for kommer ikke til å finne en grei, snill, ærlig mann som kunne vise meg at jeg har tatt kraftig feil av menn. Hva tenker dere? Er det håp? Dame i 40 årene. Anonymkode: 375a7...10f Hvis du er i 40-årene og skriver dette så ville jeg bare skaffet meg en katt istedenfor dersom jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå