Gå til innhold

Band tskjorter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om det? Vi har hilst på neste års lærer til min datter to ganger og begge gangene har han gått med band tskjorte. Jeg får litt sånn creep følelse. Overdriver jeg? Er det bare særinger som går med det eller kan mennesker med god sosial kompetanse og høy IQ også gå med det?

Anonymkode: e4b05...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei slutt da:) Hvilke band er det da?

• Liker 9
Skrevet

Creep? Vil heller si musikkinteressert.. mulig at musikkinteresserte er definisjon av creep for deg. Tror du skal slappe av :P 

• Liker 8
Gjest Blondie65
Skrevet

Hjelpes ...

Hvorfor er man skummel fordi man går med t-skjorte fra favorittbandet sitt?

AnonymBruker
Skrevet

Troller du ts? Du kan da umulig være seriøs med denne holdningen din? 

Anonymkode: 1d6c8...685

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: 99cfd...938

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan vel gå med band T-skjorte?
Er dette noe jeg ikke har fått med meg? 😅 Hvorfor i alle dager er man creep fordi man støtter band ved å kjøpe merch? Spesiell holdning.

Anonymkode: 84d11...6b2

• Liker 5
Skrevet

Man skal lese mye rart før øya detter av! :sjokkert:  Creep fordi han går med band-t-skjorte, faktisk. Den var god! :hoho: Du overdriver så mye som det er mulig å overdrive. Syns han høres ut som en kul lærer jeg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart om jeg ser en 14 åring med Pink Floyd t-skjorte over en hettegenser, for jeg betviler at vedkommende hører på Pink Floyd, og vet veldig godt at jeg kan ta skammelig feil. Men en klasseforstander i bandskjorte hadde jeg tenkt at kanskje hadde litt mer jording i realiteter enn ellers, det hadde vært positivt for meg. 

Anonymkode: 6621a...991

• Liker 2
Gjest blåbærpike
Skrevet

Jeg er lærer og går stadig vekk med band t-skjorter.  Synes det er sykt om man skal bli sett på som en særing bare fordi man er musikkinteressert. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Alle slags folk går med band-t-skjorter så ser ikke hvorfor det skulle være noe galt med fyren kun fordi han går med det. 

Synes det er verre at det til tider er mote med band-t-skjorter og så går alle slags idioter som knapt har hørt om bandet med sånne t-skjorter. 

Skrevet

Han spiller sikkert i band selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 23.50):

Hva tenker dere om det? Vi har hilst på neste års lærer til min datter to ganger og begge gangene har han gått med band tskjorte. Jeg får litt sånn creep følelse. Overdriver jeg? Er det bare særinger som går med det eller kan mennesker med god sosial kompetanse og høy IQ også gå med det?

Anonymkode: e4b05...ee7

Dette er ikke greit! Send bekymring til rektor og kommunalsjef for utdanning. 

Hold barna hjemme til arbeidsgiver tar grep og ansetter skikkelige lærere!

• Liker 1
Gjest Ringhalelemur
Skrevet

Alle slags folk går da med band-t-skjorte? Gjør de ikke? Om man skal tro noe som helst om ham, så er det kanskje at han er interessert i musikk da? 

Lurer på om folk som møter meg dømmer meg på sånne rare ting også. Sånne ting som jeg selv aldri har tenkt over at er rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...