AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Del Skrevet 12. juni 2021 Den siste tiden har det kommet innhold på Netflix produsert av ulike land, ikke kun USA. Blant annet Italia, Spania, Frankrike, Tyskland, Korea, Taiwan. Men ser dere noe av dette? Fra hvilke land velger dere å se og hvilke ikke? Jeg skal innrømme at jeg foretrekker filmer og serier fra USA. Er vant til engelsk tale, og kan spille/strikke/scrolle på Instagram samtidig uten å nistirre på tv. Men jeg har også likt noen europeiske (tysk og fransk) filmer hvor jeg har hatt dubbet tale (engelsk). Jeg har ikke sett noe fra Asia, det fenger ikke. Anonymkode: 59b1c...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Del Skrevet 12. juni 2021 Ser en del koreansk og spansk. Anonymkode: ad489...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Del Skrevet 12. juni 2021 Ser mest fra USA. Men Papirhuset er jo fantastisk og den er spansk. 3% er portugisisk spenning, så noe annet blir det. Anonymkode: 77ae8...ed3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Del Skrevet 12. juni 2021 Eneste jeg har sett er The Circle Frankrike og Brasil. Jeg liker å scrolle eller spille på telefonen når jeg ser serier, og hvis jeg ikke forstår språket så får jeg jo ikke med meg noe Anonymkode: f54f9...6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Del Skrevet 12. juni 2021 Det spiller ingen rolle for meg hvor filmen er fra. Dubbing dropper jeg riktignok, for det er utrolig irriterende og ødelegger hele filmen synes jeg. Anonymkode: 73139...b85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Del Skrevet 12. juni 2021 Gjorde ikke det før, men ha de siste månedene sett en del serier som ikke er engelskspråklige. Le berau f.eks som er fransk og utrolig bra. Uvant med annet språk bare i starten. Har også sett spanske, finske, islandske og italienske serier. Veldig mye bra!! Anonymkode: d4210...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 12. juni 2021 #7 Del Skrevet 12. juni 2021 Ja. Jeg ser filmer og serier fra mange ulike land. Mye bra der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 12. juni 2021 #8 Del Skrevet 12. juni 2021 Ser på alle språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 12. juni 2021 #9 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg har sett mye spansk, polsk og fransk. Alltid på original språket hater dubbing selv om jeg trenger norsk tekst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Del Skrevet 12. juni 2021 Ja. Unntatt spansk. Liker ikke det språket. Anonymkode: 567b8...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #11 Del Skrevet 12. juni 2021 Ser nesten aldri noe fra USA. Kommer faktisk ikke på hva jeg sist så fra USA, så det må være lenge siden. Jeg ser dog mer på andre strømmetjenester enn Netflix. Anonymkode: 5fa23...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Del Skrevet 12. juni 2021 Nei, ser kun på de med engelsk tale. Anonymkode: bae2c...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #13 Del Skrevet 12. juni 2021 England, Tyskland, Sverige og Danmark. Da forstår jeg språket. Liker ikke teksting. Anonymkode: 90132...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 12. juni 2021 #14 Del Skrevet 12. juni 2021 Jeg ser kun filmer og serier på språk jeg forstår. Dvs engels og skandinaviske språk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Del Skrevet 12. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Unntatt spansk. Liker ikke det språket. Anonymkode: 567b8...a43 Er faktisk mye bra film og serier fra Spania. Anonymkode: af903...8cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eneste jeg har sett er The Circle Frankrike og Brasil. Jeg liker å scrolle eller spille på telefonen når jeg ser serier, og hvis jeg ikke forstår språket så får jeg jo ikke med meg noe Anonymkode: f54f9...6fa Litt off topic, men var det bra? Jeg likte veldig godt den amerikanse versjonen. Anonymkode: 0b544...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 12. juni 2021 #17 Del Skrevet 12. juni 2021 Jadzia skrev (5 minutter siden): Jeg ser kun filmer og serier på språk jeg forstår. Dvs engels og skandinaviske språk. Dum holdning du går glipp av mye bra da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. juni 2021 #18 Del Skrevet 12. juni 2021 Har alltid hatet tysk så slike serier dropper jeg da det er "negler på tavle" lyd i ørene.. Ellers så er jeg også sånn som liker å gjerne gjøre andre ting et sekund og to mens jeg ser på serier, da blir det som oftest engelsk talende. Men om det er en serie som jeg virkelig tror vil fenge så går det helt fint å se på.. Har sett serier både franske og islanske, finske, men som sagt de skal virkelig og inderlig fenge fra første øyenblikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 12. juni 2021 #19 Del Skrevet 12. juni 2021 Værre skrev (3 minutter siden): Dum holdning du går glipp av mye bra da. Jeg har prøvd. Mange mange ganger. Men jeg klarer ikke. Jeg blir irritert og ramler av når jeg må lese teksten hele veien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #20 Del Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er faktisk mye bra film og serier fra Spania. Anonymkode: af903...8cb Ja, jeg vet det. Men det hjelper ikke når jeg synes språket er så irriterende. Tror det er lespingen som gjør det, kan ikke fordra lesping. Anonymkode: 567b8...a43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå