Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fin sol her for tiden, men søsteren min har hatt hudkreft, så jeg pleier å smøre meg mye og med høy faktor. Resultatet er likblek, selv om jeg er ute hele dagen. Hvilken faktor er hensiktsmessig?

Anonymkode: f2cd0...baa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smører meg med spf 40 eller 50 I ansiktet, og 30 på kroppen. Har en mørk hudtone fra naturen og blir fort bruk, men vil beskytte meg. 

Anonymkode: 3acd9...14a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker 50, fordi du må smøre så mye solkrem på for å få den faktoren flasken sier den har, så realistisk sett bruker jeg ikke nok solkrem og ender vel opp med 30 😄 Tror du skal bruke en te skje krem i ansiktet for å få max ut av faktoren, mulig jeg surrer da.

Anonymkode: af4ba...f6d

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker 50 i ansiktet og 30 som lypsyl. Får farge likevel. Hvis jeg soler meg uten solkrem i det hele tatt så er det så begrenset tid så jeg vet jeg ikke blir brent. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker 50, fordi du må smøre så mye solkrem på for å få den faktoren flasken sier den har, så realistisk sett bruker jeg ikke nok solkrem og ender vel opp med 30 😄 Tror du skal bruke en te skje krem i ansiktet for å få max ut av faktoren, mulig jeg surrer da.

Anonymkode: af4ba...f6d

Dette stemmer!

Jeg bruker aldri mindre enn 50 i ansiktet og brystet, og aldri mindre enn 30 på kroppen. I tillegg er det spf i dagkrem og i sminken jeg bruker. 

Hold deg bare unna produkter med det kreftfremkallende kjemikaliet Benzene! 

Anonymkode: a9b98...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...