AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Er på utkikk etter ny madrass til sengen da den er brukt av et annet barn. Noen som vet hvor de selger madrass som passer? Legger ved link av sengen: https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/moweo-bedside-crib-rosa?gclid=CjwKCAjwtpGGBhBJEiwAyRZX2m3iFkgosTymxPn7noEcZCT2PAK-WpF-K_MV5uv8xQMJpNGvQSjNvBoCIyUQAvD_BwE Anonymkode: 618fb...973
BKathrine Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Dette lurer jeg også på 😀 Lurer også på om noen har laget hull i bunnen, for bedre lufting eller om det ikke er nødvendig?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Mål madrassen og legg ut målene, så er det lettere å hjelpe til med å finne Ellets kan man kjøpe en skummadrass og klippe til selv:) Hvis det er helt tett bunn ville jeg absolutt laget hull eller kjøpt en annen seng, det anbefales med god ventilasjon i både bunn og sider mtp trygt sovemiljø Anonymkode: e080c...59d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Ifølge det jeg klarte måle selv er madrassen: 82,5cm lang og 48cm bred 😊 -Ts Anonymkode: 618fb...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå