AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Forelskelsen gikk over (Etter 2 år) og han mistet med det respekten for meg også. Han blir irritert på meg når jeg sier hva jeg føler på og det bedrer seg ikke. Tvert imot. Da straffer han meg ved å ikke ringe eller ta kontakt. Jeg har tenkt at kanskje det er oppførselen min som gjør at han er slik, så jeg endret strategi; i stedet for å fortelle ham hvordan det føles, ville jeg late som ingenting og heller vise ham hvor glad jeg er i ham. Det funket heller ikke. Jeg orker ikke å ha det sånn her. Føler ikke han bryr seg om meg. Jeg vil bare ha tilbake han forelska, snille mannen. Men finnes han? Eller er dette hans sanne jeg? Noen som har erfaring med at menn forandrer seg (for godt) etter en stund? Anonymkode: 06bc2...084
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Dere bor ikke sammen? Det er godt mulig at dette kan gå opp og ned, men dette vil være sånn han reagerer på motgang og irritasjoner antar jeg. Hadde ikke orket å bruke livet mitt på å grue meg til negative reaksjoner, og heller funnet meg noen med et lysere sinn😊 Men du kan jo ta det opp med han først. Anonymkode: e288e...a6f 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Bor ikke sammen, nei. Anonymkode: 06bc2...084 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Forelskelse henger sammen med respekt, og respekt er jo noe du selv kontrollerer i stor grad. Har du ingen respekt for deg selv, så vil typisk ingen andre ha det heller. Har du respekt for deg selv, så vil gjerne andre også ha det. Det beste man gjør for seg selv og for en partner, er gjerne å bevare den delen av seg selv som vedkommende falt for. Mitt inntrykk er at de menneskene som elsker å være forelsket, lar seg rive med av følelser og forelskelse, hiver seg på følelseskarusellen, osv, er de som sliter mest med å bevare seg selv. Hvem var du FØR han kom inn i livet ditt? Anonymkode: afdf5...488
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Hvis hans sanne jeg hadde vært den snille mannen du så i starten. Så hadde han ikke behandlet deg slik. Den snille mannen du så var ikke ekte. Det var en maske. Snille menn behandler ikke mennesker stygt Anonymkode: c2024...307 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå