AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Hallo I går fikk min tre mnd gamle baby vaksine. Hib og kikhoste osv. I går kveld var alt greit. Og i dag formiddag. Men så har han bare gråtet etter det. Han har ikke feber, jeg har målt flere ganger idag, men skriker hele tiden, særlig hver gang jeg legger ham ned. Han kan sovne i fem minutter, og så er det pån igjen, selvom jeg ligger inntil ham som han liker..😢 Han gråter selvsagt ikke hele tiden, han har sine blide og rolige perioder. Og alt er bedre når han blir båret. Men det skal altså ekstremt lite til før han begynner å gråte.. Jeg tror han har vondt, og jeg gav ham paracet, og nå sover han. Er det noen her som har barn som har reagert slik på vaksine? Når gikk det over? Anonymkode: a71ea...843
myMa Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Min fikk vaksinen tidlig på formiddagen og ble veldig trøtt og grinete på ettermiddagen. Litt som du beskriver. Veldig behov for kos og trøst. Sovnet på meg flere ganger husker jeg og det var ulikt henne. Hun var seg selv igjen neste dag. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 myMa skrev (6 minutter siden): Min fikk vaksinen tidlig på formiddagen og ble veldig trøtt og grinete på ettermiddagen. Litt som du beskriver. Veldig behov for kos og trøst. Sovnet på meg flere ganger husker jeg og det var ulikt henne. Hun var seg selv igjen neste dag. Håper det går over til i morgen. Idag har det vært helt intenst stakkar. Jeg er alene med han og storesøsteren, og hun har ikke hatt det særlig gøy idag når jeg har bare måttet trøste hele dagen... 😕 Anonymkode: a71ea...843
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Mi var ute av det samme dagen hun fikk vaksinene og dagen etter. Hun hadde høy feber, enten gråt eller var apatisk, og trengte enormt med nærhet. Hun hadde også løse bleier i en uke etterpå. Det er dessverre relativt vanlig å reagere slik på vaksine, men det går heldigvis fort over. Anonymkode: 12b40...ba3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Samme her for et par uker siden. Skikkelig dårlig stemning. Anonymkode: 0c1fd...39d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Håper det går bedre idag. Hittil idag har det gått greit. Han gråter litt fortere, og trenger en del kos og nærhet. Eneste som er annerledes er at han faktisk vil sovne for seg selv og bli lagt ned med smokken og yndlingsteppet. Anonymkode: a71ea...843
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Vår reagerte på samme måte på samme tid. Og etter å ha tatt vaksine selv og blitt minnet på hvor øm man kan bli på stikkstedet, tror jeg kanskje at det kan ha vært grunnen. Det var ikke noe feber eller andre synlige plager. Men hun var sikkert skikkelig øm i begge lårene dagen etter. Anonymkode: 82d54...53c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 22.28): Hallo I går fikk min tre mnd gamle baby vaksine. Hib og kikhoste osv. I går kveld var alt greit. Og i dag formiddag. Men så har han bare gråtet etter det. Han har ikke feber, jeg har målt flere ganger idag, men skriker hele tiden, særlig hver gang jeg legger ham ned. Han kan sovne i fem minutter, og så er det pån igjen, selvom jeg ligger inntil ham som han liker..😢 Han gråter selvsagt ikke hele tiden, han har sine blide og rolige perioder. Og alt er bedre når han blir båret. Men det skal altså ekstremt lite til før han begynner å gråte.. Jeg tror han har vondt, og jeg gav ham paracet, og nå sover han. Er det noen her som har barn som har reagert slik på vaksine? Når gikk det over? Anonymkode: a71ea...843 Ja. Rotavirus resulterte i et gråtehelvete dagen etter. Virket som babyen hadde det veldig kjipt. Neste vaksine på 3 måneders kontroll kunne visst resultere i feberkramper fikk jeg opplysninger om. Utrolig uhyggelig og skjønner at folk blir skeptisk til vaksiner. Anonymkode: b3851...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå