AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette her innlegget, og er ikke den som går for langt rundt grøten så regner med jeg bare går rett på sak, uten noen form for en "plan" om hva jeg skal skrive. Har nå vært singel i snart 6 år, og jeg er en av de som rett og slett ikke vet hva man skal si til en flott jente/dame i baren, så det haar blitt lite dating, og mye frustrasjon så har rett og slett gitt litt opp nå, prøver jo da selfølgelig en siste gang her inne og håper det kan være noen der ute, som er like seksuelt frustrert som meg. Jeg vil helst ha ei som liker og ligge å chille i flere timer, se på noe interessant og ubetydelig på en tv-skjerm. Er en godhjerta ung hingst (27 år) som søker ei litt eldre dame (spreke og deilige milfs, rett og slett 35+) for faste hete møter, vil selv påstå at jeg har overhøy sexlyst og føler meg kåt hele tiden. Holder til i det fine Vestland, så finnes det ei der ute som kan passe for meg så ta kontakt! Setter stor pris på tips til online sider som er legit. Anonymkode: 8eced...e6e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Har du prøvd Tinder? Anonymkode: 24c92...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Så nå har du helt gitt opp dating og vil bare ha ei bare for sex til du finner noen andre? Tror kanskje nakenprat eller noe slikt er bedre plass å lete... Anonymkode: 8d2f2...53f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Lykke til med det. De fleste kvinner vil ha en mann, ikke en guttevalp som kun utnytter for sex. Svært ytterst få. Det er sånne som deg som gjorde at jeg aldri ville date eller ha forhold til slutt. Ble til slutt møkk lei menn som utnytter for sex og chill. Så møtte jeg heldigvis min nåværende mann helt ut av det blå på tur i fjor, som dessuten er eldre og med hjernecellene plassert riktig. Og nå gift. Anonymkode: 72dc0...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Du skriver lite om hva du har prøvd, og hva som ikke funker. Mulig du bare har valgt en ineffektiv strategi. Anonymkode: 9badd...379
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Men du må jo bestemme deg! Er det et seriøst forhold du vil ha eller er det en pulevenninne? Det er to forskjellige ting og du må være tydelig på hva du ønsker. Enten det er på nettdating eller du sjekker opp noen i virkeligheten. Jeg blir forvirret av innlegget ditt for du sier ikke hva det er du vil ha. Seriøst forhold eller bare faste sexmøter? Og ikke kall deg selv for "hingst". Det er utrolig turn-off. Anonymkode: 2c4e4...b3d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lykke til med det. De fleste kvinner vil ha en mann, ikke en guttevalp som kun utnytter for sex. Svært ytterst få. Det er sånne som deg som gjorde at jeg aldri ville date eller ha forhold til slutt. Ble til slutt møkk lei menn som utnytter for sex og chill. Så møtte jeg heldigvis min nåværende mann helt ut av det blå på tur i fjor, som dessuten er eldre og med hjernecellene plassert riktig. Og nå gift. Anonymkode: 72dc0...4a5 TS sier han er en hingst, så da går det kanskje bra..? Anonymkode: 925be...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå