Gjest Bride to be Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 Har kjøpt drømmekjolen brukt og er kjempefornøyd! Akkurat en kjole etter min smak - enkel, todelt, offwhite og i silke. Kjolen er en 2002-modell fra Linea Raffaelli, og skulle gjerne visst om den har noe navn eller modellbetegnelse. Skjørtet er A-formet med et lite slep, og toppen har et lag organza/chiffon utenpå med små "slisser" i hvor det sitter noen fjærliknende tøystykker (høres kanskje ikke så fint ut, men det er det ) Tror toppen kan ses under Brudekjolegalleri - Raffaelli - 2002 - nr. 2969 (s. 2, nr. 2 fra toppen på høyre side samt øverst til høyre s. 3). Ønsker meg også veldig Vera Wang brudesko - noen som har erfaring med disse? Lurer spesielt på om de er veldig smale i lesten. Venter spent på svar
Gjest Bride to be Skrevet 9. september 2005 #3 Skrevet 9. september 2005 Takk for det Men min kjole har helt glatt skjørt i silkesateng da, og ikke skjørtet på bildet... Regner vel også egentlig med at den heter 2969, men får ingen treff på nettet ville så gjerne hatt flere bilder! Men, den er jo 3 år gammel så det er kanskje ikke så rart jeg ikke finner den... Kanskje noen av dere tidligere KG-bruder har hatt denne kjolen? Fikk forresten kjøpt meg ekte Vera Wang brudesko til 530 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå