Gå til innhold

Spørsmålsklubben.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gro-Lisa

Det om slår meg her inne er hva folk vet. Det skal være et diskusjonsforum, men det er sjelden folk lurer på noe. Er alle så kloke/opplyste som det ser ut til.

Stiller meg tvilende til folk som aldri har ? om noe, men alltid vet/har svaret på alt.

Mener noen andre noe annet, så får du passet påskrevet.

Er det ingen som lurer på: Hvor er?

hvor finner jeg?

Hvor får jeg tak i?

Hvor er?

Detter er eks på hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Er tildels enig med deg.....seskillt når det gjelder det om å få passet på skrevet.....

ser ikke ut til at det er tilatt av noen og ha motstrigene meninger fra flertallet hær inne.....

Har lært meg til å bli vandt med deg og reager ikke så mye på det lengre....

Det er dumt da.....at vi ikke kan akseptere og respektere andres meninger slik som vi burde og som er politisk korekt.....

Kvinneguiden har for meg blitt et sted hvor jeg søker støtte når jeg har en dårlig dag og andre dager blir jeg provosert av andres måte og trakke på andre brukerere.....

Må si at jeg blir av og til rystet av holdningene til enkelte brukere....men velger for det meste å ikke komentere det.....

Og da er det ikke pga meningene jeg blir rystet som regel ,men at det er så mange som er så trang synte at de ikke kan tolerere andres meninger og utsang og må kritisere enkelt personer......mange komentarer kunne man latt vær og skrive......

nei for mange har kvinneguiden blitt et u-hyggelig sded og de vegrer å beholde bruker navne sitt og kommer heller som gjest for å slippe spydige og frekke PMèr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ikke skal tro, men vite. Tro er for presten pleier sambo å si. Og ingen VET :ler:

Jeg tror folk ikke gidder å legge inn innlegg som vitner om uvitenhet her hvis de kan unngå det. Det er så mange andre steder å få vite sånt som er nyttig; gule sider, menneskene rundt en IRL, telefonkatalogen, informasjonssider på nettet, oppslagsverk...

You name it.

Og noen trenger ikke å spørre om ting engang, for måten å uttrykke seg på vitner alt om at de ikke har den minste peiling *plystre* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns stadig det er noen som lurer på noe, jeg - og jeg ser også at det er svar å få.

Siden dette er et diskusjonsforum også, er det klart det er diskusjoner her. Og for at det skal bli en diskusjon må det jo komme fram ulike meninger. Hvis alle "nikker" og er enige, blir det en kjedelig "diskusjon", ikke sant.

Men det er noen ganger vanskelig å holde sakeligheten på et rimelig nivå, og jeg ser også at når argumentene tar slutt, er det lett å gå på person - noe jeg synes er galt/dumt.

Jeg regner med at mange er uenig med meg i mange tin - og det er bra. Og det kan jo skje at jeg skifter mening etter en diskusjon - hvis jeg synes andres argumenter er bedre enn mine egne.

Det er synd hvis det blir mange "uforplktende" gjester som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette er jo egentlig ett diskusjonsforum da. Og mange bruker det da kanskje til ett sted å diskutere saker og ting og meninger på.

Stiller man spørsmål eller gir uttrykk for egne meninger eller tanker på ett diskusjons forum, så må man på en måte regne med at det blir en diskusjon rundt det.

spørsmål blir det stilt her inne i massevis, og det kommer svar, fra folk med forskjellige synspunkter.

Jeg er her inne for å diskutere ihvertfall, ikke i utgangspunktet for å lære. Men man kan lett lære noe nytt og se ting fra andres synspunkt når man er med i en diskusjon som kommer med saklige synspunkter du ikke har tenkt på før!

Leter du etter spørsmål, så finner du vel flere av dem på Bryllup. barn og familie, julesider, sex sider, samlivssider, kropp og helse, velvære og mote, hobby og slikt.

Generell debatt og aktuell debatt er vel hovedsaklig debatt-innlegg, men det er vel kanskje ganske naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Er det flere enn meg som hiver seg på lokkemidlet du får i posten:

Prøv gratis (kun porto) og få en gave?

eller: bestiller du nå og få helt gratis ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...