Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er spørsmålet. Jeg har avtalt å dra og bade med en kamerat i morgen, og samboeren min reagerte veldig på det. Regner med han tenker på at jeg skal være sammen med en annen mann, rimelig avkledd. Mens jeg tenker at dette er en helt normal ting å gjøre når man skal treffe en venn av det motsatte kjønn. 

Hva syns dere? Er det rart eller dumt å gjøre når man er i et forhold? Dette er snakk om en god venn, men som samboeren min ikke kjenner, bare hilst på. Vi treffes i blant og går tur i skogen eller gjør andre ting sammen, og nå ble vi enige om bading, siden det er varmt.

Anonymkode: abab8...9d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

What? Samboeren din er en sjalu dust.

Anonymkode: 07f73...14f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det går bare greit om du bruker «burkini» og dekker deg til 😑😑😑😑

Herligheten, når er kjæresten din født? 1820? Hadde ledd av han, sagt han var en idiot og ikke tenkt mer på det. Selvsagt går det greit å gå å bade med en venn. Du er vel like avkledd på stranden om sommeren ol. ute blant både venner og ukjente. Blir ikke noe annerledes dette her.

Viser jo at han ikke stoler på deg, for selv om denne vennen din skal bli gal kåt av å seg litt av huden din, så er det ikke som om du vil falle om å spre beina dine heller 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 6e8f4...858

• Liker 11
Skrevet

Hadde jeg hatt en kvinnelig venn overhodet, hadde det nok blitt bråk ja..kanskje annerledes for yngre folk?

AnonymBruker
Skrevet

Skal det være såkalt nakenbading?

Anonymkode: 84f5d...8ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt det. Menn seksualiserer, det er ingen hemmelighet. Kvinner også sikkert, men mindre grad, såvidt meg bekjent.

Det betyr ikke at jeg hadde trodd det ville skje noe mellom dere - men jeg ville vært sikker på at mannen ville seksualisert deg, og det er en skikkelig ugrei følelse.

Anonymkode: e78d8...1f1

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Ingen nakenbading. Vi er rundt 40. Jeg har barn med samboeren, og er ganske opptatt i hverdagen. Men innimellom treffer jeg denne vennen. Har kjent hverandre i noen år, ble kjent gjennom en hobby, og han er ikke en del av vennegjengen jeg og samboeren har sammen. Antar det ligger en sjalusi der fra før, selv om jeg ikke har hørt noe om det før nå. Han er ganske kjekk denne kameraten min, men det har aldri vært noe mellom oss og han er dessuten opptatt.

ts

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke, kommer an på situasjonen? Rart om du pluselig drar ut for å bade alene sammen med en kollega du ble kjent med forige uke. Hadde reagert på det selv.

Derimot er det en du har vært kompis lenge med ser jeg ikke helt problemet. 

Kan ikke typen din være med?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han er en god venn, samboeren kjenner han ikke, han er kjekk. Forstår samboeren din. Hadde også reagert. 

Anonymkode: 9b831...af5

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen nakenbading. Vi er rundt 40. Jeg har barn med samboeren, og er ganske opptatt i hverdagen. Men innimellom treffer jeg denne vennen. Har kjent hverandre i noen år, ble kjent gjennom en hobby, og han er ikke en del av vennegjengen jeg og samboeren har sammen. Antar det ligger en sjalusi der fra før, selv om jeg ikke har hørt noe om det før nå. Han er ganske kjekk denne kameraten min, men det har aldri vært noe mellom oss og han er dessuten opptatt.

ts

Det er jo du også det...Eller?

Anonymkode: 0c0f0...96e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har badet med kollegene mine (jeg er eneste kvinnen, og vi har en badestrand et par hundre meter fra kontoret). Det utviklet seg ikke til noen orgie for å si det slik.

Anonymkode: ff8c9...511

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Høres ikke bra ut. Jeg hadde reagert og lurt på om det blir noe hanky panky i krattet.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke synes noe om det hvis det var min samboer. Samboeren min hadde heller ikke likt det hvis det var meg. Vi har samme «grenser» heldigvis.

Anonymkode: b4baa...fab

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du også det...Eller?

Ja, selvsagt! Poenget er at jeg tenkte at en mann i et forhold ikke utgjorde noen trussel? Hadde litt mer skjønt det om kameraten min var singel.

ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du vet utmerket godt hva du holder på med her.

Anonymkode: e9439...c9d

• Liker 21
Skrevet

Ta med hverandres partnere. 

Hvorfor må bare dere to bade? 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ikke bra ut. Jeg hadde reagert og lurt på om det blir noe hanky panky i krattet.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ikke synes noe om det hvis det var min samboer. Samboeren min hadde heller ikke likt det hvis det var meg. Vi har samme «grenser» heldigvis.

Anonymkode: b4baa...fab

Jeg tenker du vet utmerket godt hva du holder på med her.

Anonymkode: e9439...c9d

Hvorfor i alle dager skulle hun plutselig få lyst på denne fyren nå etter flere år, bare fordi de skal bade? Alvorlig talt.

Anonymkode: 07f73...14f

• Liker 15
Skrevet

Dette er ikke så uskyldig som det høres ut.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt! Poenget er at jeg tenkte at en mann i et forhold ikke utgjorde noen trussel? Hadde litt mer skjønt det om kameraten min var singel.

ts

Han kan vel absolutt gjøre en trussel, du vil jo tilbringe tid med han istedenfor samboeren din - det kan jo være nok til at sambo’n din reagerer, ikke godt å si..At dere begge er i forhold er ikke ensbetydende om at det ikke vil skje noe eller at han ikke vil prøve seg..og det kan hende at det ikke skjer noenting somhelst 🤗

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...