AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Jeg er 8 uker på vei med nummer 3. det er 4 år siden jeg var gravid sist. Jeg er så utmattet, kvalm, blir andpusten av å spise, hormonell og det som er. Ikke kastet opp, men konstant uggen. Slik var jeg ikke med mine to tidligere svangerskap. Er det flere med samme opplevelser? Anonymkode: b625f...f0c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Var litt uggen med nr tre, var ikke det med de to andre. Bortsett fra det gikk svangerskapet like lett. Anonymkode: 60a13...cfd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Like dårlig i starten med alle 3, men syns siste svangerskap var betydelig tyngre. Ble dårlig fordi jeg var så sliten. Sykemeldt helt og delvis gjennom hele graviditeten. Anonymkode: 60ed5...e83
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Jeg syntes nr 3 var mye tyngre enn de to forje 😅 Det er riktignok 5 år mellom de to yngste, så det kan være alderen også 🤓 Men jeg ble sliten bare av å gå opp trappa, følte meg generelt mer sliten og trøtt, sov mye, på slutten av svangerskapet så lå jeg egentlig bare i senga å så på frustrerte fruer 😅 Nå er minstemann 9 uker og jeg føler meg mer som meg selv igjen. Men det var utrolig uvant altså .. Med de to andre har jeg vært mye aktiv og i full jobb, men denne gangen ble jeg skikkelig slått ut på en merkelig og tung måte. Anonymkode: 2e667...029
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Uke 31 med nr 3 her, denne graviditeten kan ikke sammenlignes med de to andre. Har kunne jobbet og stått på uten problemer med de andre, denne gangen har jeg vært kvalm og spydd fra uke 8 til uke 22. Bekkenløsning fra uke 17-18. Og nå de siste ukene har jeg blitt kvalm igjen. 🙈😅 Følelse av utmattelse konstant og stort behov for søvn. Veldig store forskjeller! God bedring til deg 😊 Anonymkode: 5e9ad...481
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Helt enig med dere. Det er noe annerledes med denne graviditeten, og jeg er så utmattet! Eneste positive er at puppene mine har blitt dobbelt så store😂 Anonymkode: b625f...f0c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Jeg har vært veldig heldig, og har ikke hatt en dag med kvalme i noen av mine tre graviditeter. Ikke har jeg vært spesielt sliten heller. Men; bekkenet krangla bittelitt med andre, og skikkelig tredje gang! Det var veldig hemmende! Med to aktive barn fra før er det begrenset hvor mye hvile man får i løpet av dagen. Min mann ukependlet med jobben i den perioden jeg var gravid med tredjemann, så jeg var mye alene i ukedagene. Satte meg ikke i sofaen før dagens gjøremål var gjort, for da stivnet det og jeg kom jeg meg nesten ikke opp igjen. Ble helt fin i bekkenet etter svangerskapet, da😊 Anonymkode: 38aae...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå