Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 8 uker på vei med nummer 3. det er 4 år siden jeg var gravid sist. 
Jeg er så utmattet, kvalm, blir andpusten av å spise, hormonell og det som er. 
Ikke kastet opp, men konstant uggen. 

Slik var jeg ikke med mine to tidligere svangerskap. 
Er det flere med samme opplevelser?

Anonymkode: b625f...f0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var litt uggen med nr tre, var ikke det med de to andre. Bortsett fra det gikk svangerskapet like lett. 

Anonymkode: 60a13...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Like dårlig i starten med alle 3, men syns siste svangerskap var betydelig tyngre. Ble dårlig fordi jeg var så sliten.  Sykemeldt helt og delvis gjennom hele graviditeten. 

Anonymkode: 60ed5...e83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes nr 3 var mye tyngre enn de to forje 😅 Det er riktignok 5 år mellom de to yngste, så det kan være alderen også 🤓 Men jeg ble sliten bare av å gå opp trappa, følte meg generelt mer sliten og trøtt, sov mye, på slutten av svangerskapet så lå jeg egentlig bare i senga å så på frustrerte fruer 😅 Nå er minstemann 9 uker og jeg føler meg mer som meg selv igjen. Men det var utrolig uvant altså .. Med de to andre har jeg vært mye aktiv og i full jobb, men denne gangen ble jeg skikkelig slått ut på en merkelig og tung måte. 

Anonymkode: 2e667...029

AnonymBruker
Skrevet

Uke 31 med nr 3 her, denne graviditeten kan ikke sammenlignes med de to andre. Har kunne jobbet og stått på uten problemer med de andre, denne gangen har jeg vært kvalm og spydd fra uke 8 til uke 22. Bekkenløsning fra uke 17-18. Og nå de siste ukene har jeg blitt kvalm igjen. 🙈😅 Følelse av utmattelse konstant og stort behov for søvn. Veldig store forskjeller!

God bedring til deg 😊

Anonymkode: 5e9ad...481

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med dere. Det er noe annerledes med denne graviditeten, og jeg er så utmattet! 
Eneste positive er at puppene mine har blitt dobbelt så store😂

Anonymkode: b625f...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig heldig, og har ikke hatt en dag med kvalme i noen av mine tre graviditeter. Ikke har jeg vært spesielt sliten heller. Men; bekkenet krangla bittelitt med andre, og skikkelig tredje gang! Det var veldig hemmende! Med to aktive barn fra før er det begrenset hvor mye hvile man får i løpet av dagen. Min mann ukependlet med jobben i den perioden jeg var gravid med tredjemann, så jeg var mye alene i ukedagene. Satte meg ikke i sofaen før dagens gjøremål var gjort, for da stivnet det og jeg kom jeg meg nesten ikke opp igjen. Ble helt fin i bekkenet etter svangerskapet, da😊

Anonymkode: 38aae...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...