Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter snart 40 år er jeg omsider blitt venn med min naturlige hårfarge, men nå er det dessverre kommet så mange grå hår at det likevel «må» farges. Har standard nordisk «kommunefarget» hår, og bruker hårfarge i 8.1 eller 7.1.

Problemet er at de kalde tonene raskt sklir ut av håret etter farging. Har googlet, men virker som en uvanlig problemstilling all den tid de fleste som vil korrigere varme nyanser har helt lyst hår 🙄

Bruker fudge sin lillasjampo, den har effekt men skulle gjerne hatt det kaldere/mer pigmentert. Vil helst ha et sjampo eller kurprodukt som kan brukes ved hver eller annenhver hårvask. Finnes det? Erfaringer?

Endret av QBee
Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Nei, det går ikke.

Lilla blir forøvrig feil- du må velge blåsjampo.

Men, det er altså balsamkurer og toning man må gå for mellom farging, og det gir jo eksponering for kjemikalier.

Oftere = mer eksponert for alvorlig allergi. 

Jeg bare aksepterer saken med farging, som du sier kommer varmen raskt tilbake. 

Samme med striper for min del (da er lillasjampo det rette). 

Har mettopp begynt med farging, ble liksom ikke spesielt fornøyd med striper runde 3-4, da blir det for lyst for min smak. Og jeg gidder ikke lowlights fordi da 3 forskjellige farger i håret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...