Selfishmacaroni Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Denne dama har en sønn, og en mann. Er det virkelig da innafor å legge ut sånt? Ser jo ut som noen som prøver å promotere onlyfans.
Honey Dew Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 🙄Skal en bli krenket over noen uskyldige bilder også nå 3
Selfishmacaroni Skrevet 12. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): 🙄Skal en bli krenket over noen uskyldige bilder også nå Er vell ikke krenket fordi jeg ikke mener det hører hjemme på en offentlig småbarnsmor sin profil? 🤪 5
Gjest Leila87 Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Det er slik mødre med kjæreste går nå til dags på stranden, det er inn med truser i ræva. Betyr ikke at de skal starte med onlyfans av den grunn.
Gull vaffel Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Det er en ræv, ikke noe å bli krenket for 2
Honey Dew Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Selfishmacaroni skrev (12 timer siden): Er vell ikke krenket fordi jeg ikke mener det hører hjemme på en offentlig småbarnsmor sin profil? 🤪 Skal småbarnsmødre dekke seg helt til hvis de f eks er på stranden? Jammen er krenkekrakken moderne nå til dags. 1
Selfishmacaroni Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2021 Honey Dew skrev (2 timer siden): Skal småbarnsmødre dekke seg helt til hvis de f eks er på stranden? Jammen er krenkekrakken moderne nå til dags. Forskjell på Strand og sosiale medier. Jeg for guds skyld håper også folk har vettet med seg å bruker bikini/badedrakt framfor g-streng på stranda.
Rot Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Selfishmacaroni skrev (1 time siden): Forskjell på Strand og sosiale medier. Jeg for guds skyld håper også folk har vettet med seg å bruker bikini/badedrakt framfor g-streng på stranda. Tenker at du ikkje har noko med kva andre vel å bruke på stranda. Det er berre hud, og er det ein plass det må vere greit å vise hud så er det på stranda! 2
Selfishmacaroni Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2021 Rot skrev (22 minutter siden): Tenker at du ikkje har noko med kva andre vel å bruke på stranda. Det er berre hud, og er det ein plass det må vere greit å vise hud så er det på stranda! Er en grunn til at det eksisterer nudiststrender. Og uansett, du som kom med sammenligningen, jeg bare svarte. Det bildet til helloada er ikke tatt på en Strand uansett.
allesote Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 Selfishmacaroni skrev (4 timer siden): Forskjell på Strand og sosiale medier. Jeg for guds skyld håper også folk har vettet med seg å bruker bikini/badedrakt framfor g-streng på stranda. Får vel holde meg hjemme jeg da, siden jeg bruker string-bikini :///// 1
Honey Dew Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 allesote skrev (2 timer siden): Får vel holde meg hjemme jeg da, siden jeg bruker string-bikini :///// Selv om jeg ikke synes g-string er pent, får det nå være grense på hvor krenket en skal bli av å se en rompeball i fri flyt. En er ikke tvunget til å se og de fleste har såpass selvkontroll at de ikke sitter og studerer ræven til folk. Kanskje gamle griser da, men de er det ikke håp for og de kan ikke noe for det stakkars. 2
Rot Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Selfishmacaroni skrev (6 timer siden): Er en grunn til at det eksisterer nudiststrender. Og uansett, du som kom med sammenligningen, jeg bare svarte. Det bildet til helloada er ikke tatt på en Strand uansett. Det var du som sa du håpte folk hadde vett nok til å ikkje bruke g-streng på stranda. Det var du som nevnte strand.
Selfishmacaroni Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2021 Rot skrev (26 minutter siden): Det var du som sa du håpte folk hadde vett nok til å ikkje bruke g-streng på stranda. Det var du som nevnte strand. Ja og jeg svarte på dette: Honey Dew skrev (11 timer siden): Skal småbarnsmødre dekke seg helt til hvis de f eks er på stranden? Jammen er krenkekrakken moderne nå til dags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå