Gå til innhold

Jentene i Oslo ser helt perfekte ut

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg trodde også jeg var pen, helt til jeg kom til Oslo. Der er jo alle jentene smashing ❤️ 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: d4eb4...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:briller:

Anonymkode: 8418a...718

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen trøst da, mine veldig søte, men ganske ordinære nieser forvandler seg fra normale søte jenter til fotomodeller ved å bruke sminke... På en sånn helt profesjonell måte som vi barn av 80-tallet aldri lærte. De ser sminket ut men ikke noe ekstremt, ikke noe brunkremtryne.. det er bare utrolig delikat. Uten sminke er de nærmest ugjenkjennelige. Jentene i 2021 har ikke brått fått utdelt mer skjønnhet enn i 1996, men de har timevis med youtube-lærdom hva gjelder både hår og sminke. 

Anonymkode: 1c7f1...bd0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På jobben min på sykehjemmet er alle damene picture perfect. De bruker ikke så mye sminke heller. De ser vare så bra ut. Fin hud, fint hår, perfekte fjes. Selv om de har forskjellige høyder er alle kroppene så fine. 

Jeg føler meg som en dass i forhold... 

Anonymkode: b8585...446

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På jobben min på sykehjemmet er alle damene picture perfect. De bruker ikke så mye sminke heller. De ser vare så bra ut. Fin hud, fint hår, perfekte fjes. Selv om de har forskjellige høyder er alle kroppene så fine. 

Jeg føler meg som en dass i forhold... 

Jeg jobber på sykehjem i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen vise noen eksempler? Det er fint at folk er flotte altså. Men jeg er oppvokst ikke langt fra Oslo og har ikke sett det dere seri det hele tatt. De fleste ser helt normale ut. Så jeg lurer veldig på hva det er jeg ikke ser. Rart at jeg ikke har sett dette. 

Anonymkode: 58588...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan noen vise noen eksempler? Det er fint at folk er flotte altså. Men jeg er oppvokst ikke langt fra Oslo og har ikke sett det dere seri det hele tatt. De fleste ser helt normale ut. Så jeg lurer veldig på hva det er jeg ikke ser. Rart at jeg ikke har sett dette. 

Anonymkode: 58588...ca3

Kanskje du ikke ser det fordi du er så tett på Oslo? Det er nok særlig om man har oppholdt seg lenge på bygda eller i Sarpsborg el.l og så kommer til Oslo - at man oppdager at kvinnene faktisk er penere her.

Anonymkode: 4c0f0...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det også sånn at de mest attraktive kvinnene fra bygda flytter til byen. 

Anonymkode: 13808...306

AnonymBruker
Skrevet

Jentene på Oslos vestkant er veldige pene ja. Du er sikkert pen du også TS. 

Anonymkode: e5d33...9af

AnonymBruker
Skrevet

Nåja. Jentene i Oslo har like brune og illeluktende rumpehull som andre jenter i landet. Tenk på det!

Anonymkode: 9e6bf...641

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke bedre hobbyer enn å bedrive titting på andre som om dere er 14 år gamle? 

Anonymkode: 8418a...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...