AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #61 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hmm, nå ble jeg nysgjerrig. Kan ikke huske jeg la merke til dette sist jeg var i Oslo🤔 Anonymkode: 003e8...4eb Hmmmmm, tenker det samme, HVOR er de ?????????????? Anonymkode: f4e94...889
Gjest Emet Skrevet 13. juni 2021 #62 Skrevet 13. juni 2021 Jeg føler meg komfortabel i oslo fordi det er så mange forskjellige folk, så jeg føler meg anonym. Synes det er flere folk som er pent kledd i oslo da, men jeg synes ikke det er så mange super pene folk egentlig. Det er bare flere folk 😄 Jeg klipte meg kort for et par år siden og jeg mistet masse hår på grunn av medisiner, og da så jeg bare damer (og menn) med nydelig langt hår rundt meg ... og så er det jeg da, som ser ut som en skabb rev på håret ved siden av dem! Tror du ser alle de flotte damene fordi du kjenner på din egen usikkerhet.
Gjest Fnuggolina Skrevet 13. juni 2021 #63 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har ikke følt så på det i området jeg bor, men sentrum til aker brygge, Holy Moly. Skikkelig knekk i selvtilliten 🙈 kan ikke huske de så så perfekte ut bare for få år siden, har bodd lenge i byen. Så ut som en catwalk Anonymkode: 6dcc2...ccb Jo...... men de kirurgiske inngrepene i liten og stor skala er jo mer utbredt der da. Ta en titt i garderoben på Sats Colosseum osv så skjønner du hva jeg mener. De overdriver ikke størrelser og inngrep, ser helt naturlig ut til en såvidt merker arrene eller ser åpenbare ferske arr med strips osv. Det ER mindre fedme også i Oslo - merker stor forskjell her og når jeg er o hjembyen på ferie. Mannen min merker det og. Befriende å komme dit da 😅 Folk er tjukkere, og bryr seg mindre om det.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #64 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅 Anonymkode: 6dcc2...ccb Vet du kanskje hvor jeg kan gå for å finne naturlige jenter uten sminke ?? Jenter som ser lik ut enten det er hverdag eller fest?? Jenter jeg kan kjenne igjen uansett om det er på en kveld på byen eller ute i skauen?? Finnes det slike jenter ennå eller er det en utdøende rase ??? Mvh Markus Anonymkode: f4e94...889
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #65 Skrevet 13. juni 2021 Jeg følte jeg var på utkledningsfest 24/7 når jeg bodde i Oslo. Anonymkode: 42c9d...074 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #66 Skrevet 13. juni 2021 Veldig unødvenig av mange av dere å rakke ned på jentene fordi de ser bedre ut enn dere, altså virkelig. Det med at personligheten deres er dårlig vet dere jo ingenting om? De er sikkert mye mer spennende enn dere som rakker ned på yngre jenter på et forum.. Anonymkode: 440c4...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #67 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Veldig unødvenig av mange av dere å rakke ned på jentene fordi de ser bedre ut enn dere, altså virkelig. Det med at personligheten deres er dårlig vet dere jo ingenting om? De er sikkert mye mer spennende enn dere som rakker ned på yngre jenter på et forum.. Anonymkode: 440c4...ca8 Denne tråden handler om utseende… Anonymkode: 98e4b...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #68 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig unødvenig av mange av dere å rakke ned på jentene fordi de ser bedre ut enn dere, altså virkelig. Det med at personligheten deres er dårlig vet dere jo ingenting om? De er sikkert mye mer spennende enn dere som rakker ned på yngre jenter på et forum.. Anonymkode: 440c4...ca8 Enig. Folk i byer har oftere høyere utdannelse og en sunnere livsstil. Det merkes på stil og utseende. De flotte kvinnene i Oslo slår antakelig sine bygdesøstre ned i støvlene også når det kommer til personlighet. Anonymkode: 4c0f0...5ae
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #69 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vet nøyaktig hva du mener, skjønte ikke selv hvor pen jeg var i slutten av tenårene/starten av tyveårene, naiv og gikk fem på med enkelte menn som var 15+ år eldre. Nå er jeg 30, finnes ikke naiv lenger og er en annen person enn jeg var den gang da. Savner å være ung og pen. Anonymkode: 6dcc2...ccb Å være i tenåring og i begynnelsen av 20 årene er kun en kort kort periode i livet. Nå er du voksen og har fått erfaring men er fortsatt ung med livet foran deg. (husk det er enda 10 år til du er midt i livet)... Fokuser heller på fordelene med å være voksen i stedet for å drømme om å være evig 18 år... Anonymkode: 7205c...9f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #70 Skrevet 13. juni 2021 Oslo er Norges slankeste kommune. Så blir nordmenn gradvis feitere jo lenger nord man kommer. Når det er sagt føler jeg at det er litt enten eller i Oslo. Pendlet mye i Norge i jobben før. Nesten alltid når jeg kom av flytoget på Oslo S og gikk oppover Carl Johan mot hotellet, så slo det meg at de fine var VELDIG fine, mens de som ikke var det så ut som om de hadde gitt helt opp. De fleste andre steder i norge er de unge litt mer samlet på midten. Sporty, allværsjakke og sekk, sunn kropp, naturlig pene med lite sminke. I Oslo er de enten vestkant-Babes eller overvektige trygde-troll med skitten joggebukse (aldri sett offentlig andre steder enn Oslo). Anonymkode: fcb09...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #71 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oslo er Norges slankeste kommune. Så blir nordmenn gradvis feitere jo lenger nord man kommer. Når det er sagt føler jeg at det er litt enten eller i Oslo. Pendlet mye i Norge i jobben før. Nesten alltid når jeg kom av flytoget på Oslo S og gikk oppover Carl Johan mot hotellet, så slo det meg at de fine var VELDIG fine, mens de som ikke var det så ut som om de hadde gitt helt opp. De fleste andre steder i norge er de unge litt mer samlet på midten. Sporty, allværsjakke og sekk, sunn kropp, naturlig pene med lite sminke. I Oslo er de enten vestkant-Babes eller overvektige trygde-troll med skitten joggebukse (aldri sett offentlig andre steder enn Oslo). Anonymkode: fcb09...ce6 Feil. Jeg og de jeg omgås er verken vestkant-babes eller overvektig trygde-troll. Oslo har 700 000 innbyggere og de fleste er ingen av delene. Anonymkode: ae032...aee 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #72 Skrevet 13. juni 2021 Stemmer dette, var på forretningstur til Oslo etter dei åpna opp att og wow, det aula med vakre damer der. Anonymkode: 553b4...ad6
Gjest someone_here Skrevet 16. juni 2021 #73 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 19.20): Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅 Anonymkode: 6dcc2...ccb Det finnes mange land hvor kvinner er like gode, så her bommer du.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #74 Skrevet 16. juni 2021 Jeg bor på bygda, hvor unge menn går i arbeidsklær, nesten alltid å se med caps og noen eldre igjen går faktisk i tresko. Jentene på min alder og godt voksne damer går ofte i treningsklær og allværsjakke. Jeg elsker å gå i skjørt og kjole uansett når på året, og høye hæler..har faktisk fått kommentarer på at jeg burde bosette meg i nærmeste by fordi jeg ser ut som ei skikkelig by frøken og elsker å shoppe.🤷♀️ Anonymkode: 1fb67...4dd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #75 Skrevet 16. juni 2021 On 6/12/2021 at 7:29 PM, AnonymBruker said: Har ikke følt så på det i området jeg bor, men sentrum til aker brygge, Holy Moly. Skikkelig knekk i selvtilliten 🙈 kan ikke huske de så så perfekte ut bare for få år siden, har bodd lenge i byen. Så ut som en catwalk Anonymkode: 6dcc2...ccb En catwalk av trophy wives på aker brygge tenker jeg. Bare ikke spør dem om veien til noe. Anonymkode: fd679...9a7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #76 Skrevet 16. juni 2021 Jeg bor midt på Majorstuen og oppholder meg mye der og på Aker Brygge, men jeg ser tilnærmet aldri kvinner med høye hæler. Det går mye i kjoler nå om sommeren, men at fottøy går det i hvite sneakers og sandaler Anonymkode: 5c1b5...257 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #77 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En catwalk av trophy wives på aker brygge tenker jeg. Bare ikke spør dem om veien til noe. Anonymkode: fd679...9a7 Eventuelt en catwalk av kvinnelige advokater og økonomer. Man er ikke automatisk dum fordi man bryr seg om utseende. Anonymkode: 4c0f0...5ae 3
Kågebruker Skrevet 16. juni 2021 #78 Skrevet 16. juni 2021 Vi er heldige her i Oslo. Og jeg er evig takknemlig for alle de fine damene vi har. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #79 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 20.09): Jeg er 32, ser mye yngre ut, får mye oppmerksomhet for mitt utseendet. Men er ikke ute etter kåte mannfolk uansett. Bare latterlig å se hvor desperate mange menn er. Til og med menn som leier på damer ser meg opp og ned. Jeg kler meg classy, har timeglass figur, normal kroppsvekt og store naturlige bryster, fin sprettrumpe. kvinner må slutte å være sjalu på andre kvinner. Gå ut med selvtillit. Det å stråle selvsikkerhet er mest sexy av alt!!! sjalusi og misunnelse gjør en stygg. ps; jeg kommer fra skogen, og er oppvokst som en ulv. Likevel kan jeg lure mange med utseendet og måten jeg kler meg på dersom jeg går på Aker brygge Anonymkode: dd0bc...8b3 Er du drag? Høres ut som en mann. Anonymkode: d1c45...8a9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #80 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 19.20): Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅 Anonymkode: 6dcc2...ccb Det er nok lett å legge merke til når så mange er samlet, de som doller seg opp mest oppfører seg gjerne ditto for å få oppmerksomhet også. Men glem ikke at mange av de damene er usikre og skjøre folk som har falske øyevipper, lipfillers, bruker botox og sminker seg i en time før de går ut. Er ikke så "Classy" det akkurat... Anonymkode: 4cfe0...4d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå