Gå til innhold

Jentene i Oslo ser helt perfekte ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De tør bare ikke gå ut.

Anonymkode: 49f5e...b08

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg bor i Oslo og jeg ser ikke dem du ser. 

Du tuller? Jeg ser en skokk. 

Anonymkode: 4c9dc...d10

Vel, ifølge statistikken til SSB (nr. 08284) stemmer det. Oslo og Akershus har lavere andel personer med overvekt eller fedme enn resten av landet. Hvorvidt kvinner i Oslo er penere enn kvinner i andre deler av landet skal jeg ikke uttale meg om. 

20210612_210502.jpg

Anonymkode: dd291...521

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange som absolutt ikke ser så ekte ut, de har både fylt her og der. Jeg er ikke sjalu 😂 bedre å se naturlig ut og vise at du er pen uten noen greier i fjeset som fillers. Synes jentene begynner å se litt billige ut.

Anonymkode: 6fa90...99d

• Liker 3
Skrevet

Alle må ut og vise kroppene sine, uansett utseende. Det er slik man får normalisert alle forskjellige kropper.

Når jeg ser noen som er sminket så tenker jeg med en gang at det er det en grunn til. Veldig turnoff med oversminkede damer som oser dårlig selvtillit.

Andres utseende betyr lite for min del. Personlighet, god humor og interesser trumfer alt annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de du skriver om tenker jeg, men når jeg er hjemme kan jeg se ut som en dass. Er bare at jeg er flink med flinke (bruker ikke særlig mye, er ganske solbrun og har fin hud), og har brukt tid på håret. Og klær, jeg bruker for mye penger på klær.. Kjøper masse jeg får mye komplimenter for.
Men det er når jeg skal ut og ta noen drinker osv, blir jo gjerne en ekstra innsats i klesveien og hvordan jeg ordner meg da. Neste dag kan jeg fint gå i en sommerkjole med sneakers uten å fikse meg så mye! Man må ikke føle seg ille bare fordi noen andre liker å fikse seg litt ekstra. Du er vel bra nok som du er og kan vel kanskje pynte deg ekstra noen ganger du og? Nesten alle kan fikse seg pene (mener ikke operasjoner e.l, det har jeg aldri følt behovet for) 

Anonymkode: 75761...e42

Skrevet

Ikke bekymre deg så mye ts. Mye av det du ser innover her i byen er fake. Veldig mange har operert seg, det går i fillers, restylane, fjorten kilo med sminke, falske negler, falskt hår, falske vipper etc. Noen starter med det allerede før de fyller 20. Vet en del om dette da jeg nå jobber i en bransje hvor man ser mye forskjellig. Mange av de hadde jeg ikke kjent igjen på butikken til hverdags. Jeg synes de naturlige er de vakreste og tøffeste, som tørr å stå i mot det kroppspresset som er i dagens samfunn. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet nøyaktig hva du mener, skjønte ikke selv hvor pen jeg var i slutten av tenårene/starten av tyveårene, naiv og gikk fem på med enkelte menn som var 15+ år eldre. Nå er jeg 30, finnes ikke naiv lenger og er en annen person enn jeg var den gang da. Savner å være ung og pen.

Anonymkode: 6dcc2...ccb

Savner du å være ung og pen og usikker? Er helt enig i at unge kvinner ikke vet hvor pene og attraktive de er. Er synd igrunn..

Anonymkode: 22a9b...e6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det selv kontra å bo i Trondheim, særlig om sommeren når studentene flest forsvinner. Dette her er uansett ingen konkurranse om å se flottest ut, så kos deg med sommerkjolene dine blant de flotte kvinnene. Du er sikkert en av de. 

Anonymkode: de23c...56c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg merker det selv kontra å bo i Trondheim, særlig om sommeren når studentene flest forsvinner. Dette her er uansett ingen konkurranse om å se flottest ut, så kos deg med sommerkjolene dine blant de flotte kvinnene. Du er sikkert en av de. 

Anonymkode: de23c...56c

Jeg syns det er mange utrolig pene damer i Trondheim. De er kanskje litt mer neddempet, mindre fillers og silikon, men vakre likevel. 

Anonymkode: b9d09...691

AnonymBruker
Skrevet

897D2219-1986-48A6-BAF6-FB4235E064DE.thumb.png.eda353dd3e202c45374608417fd43238.png

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åh når jeg ser sånne damer her i byen, blir jeg en mix av småforelska og sjalu. Fordi hvem ønsker ikke å se bra ut? : D

Må vel gå til innkjøp av litt fæncy kjoler selv. 

Anonymkode: 01a51...a65

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Savner du å være ung og pen og usikker? Er helt enig i at unge kvinner ikke vet hvor pene og attraktive de er. Er synd igrunn..

Anonymkode: 22a9b...e6a

Var usikker på en annen måte, hadde ikke funnet meg selv og var innadvendt og umoden på mange måter. Men jeg følte meg fin og bra nok, var glad på en annen måte enn nå. 

59 minutter siden, AnonymBruker said:

897D2219-1986-48A6-BAF6-FB4235E064DE.thumb.png.eda353dd3e202c45374608417fd43238.png

Denne er så sann, og likevel gjør jeg den feilen ved å føle nettopp det 😆

AnonymBruker
Skrevet

Du har helt rett.

Jeg har knulla på tvers av landegrenser i 30 år. Pløyd fitte i alle verdens land. Rett og slett forsynt meg grovt av det verden har å by på av vagina, og konklusjonen er klar: Norske jenter er fantastiske.

Anonymkode: 6f374...e81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jentene i oslo har falske vipper og bryn. Botox og silikon. Bleket/farget falskt hår. I følge meg som er naturlig pen, så ser jentene i oslo helt forjævlig ut🤮 

Anonymkode: 98e4b...7bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fra et lite tettsted, og må innrømme at jeg ikke synes det er gøy å traske rundt i storbyer, akkurat på grunn av at antallet pene kvinner er så høyt. Når jeg har sminket meg ekstra, og tatt på meg fine klær kommer jeg aldri noensinne til å nå opp til disse babesene i storbyen. Jeg føler meg skikkelig mindreverdig når jeg omgir meg med pene kvinner 😅😭 På bygda virker det som om kvinner er litt mer laidback når det gjelder sminke og klesvalg. Der føler jeg meg mer hjemme, fordi jeg passer inn der 😅

Anonymkode: 2918e...20f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jentene i oslo har falske vipper og bryn. Botox og silikon. Bleket/farget falskt hår. I følge meg som er naturlig pen, så ser jentene i oslo helt forjævlig ut🤮 

Skjønner ikke helt poenget med da å måtte rakke ned på de som fikser litt på utseende? Det må da komme av usikkerhet å at de føler det må til for at de følger seg vel å det som må til for at de skal like det dem ser i speilet. Å si at de er jævlige ut og lage spy smilie, får meg til å tenke at du kanskje er stygg på innsiden da hjelper det lite om du er pen på utsiden 

Anonymkode: d9e33...98d

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer fra et lite tettsted, og må innrømme at jeg ikke synes det er gøy å traske rundt i storbyer, akkurat på grunn av at antallet pene kvinner er så høyt. Når jeg har sminket meg ekstra, og tatt på meg fine klær kommer jeg aldri noensinne til å nå opp til disse babesene i storbyen. Jeg føler meg skikkelig mindreverdig når jeg omgir meg med pene kvinner 😅😭 På bygda virker det som om kvinner er litt mer laidback når det gjelder sminke og klesvalg. Der føler jeg meg mer hjemme, fordi jeg passer inn der 😅

Anonymkode: 2918e...20f

Kommer også fra et mindre tettsted, og når jeg er i hjembygda med noe som for meg er normalt styling får jeg spørsmål av bekjente på gata om jeg skal på fest eller hvorfor jeg er så fin 🤣 her i byen er jeg en grå mus med samme look.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som "eyeballer" disse opererte og oversminkede Miss Universe-damene. Det er likevel verdt å minne om at noen av oss (jeg er en alminnelig mann...) rister litt på hode over dem også. Når det blir for falskt blir det også litt tåpelig. Kvinner konkurrerer med hverandre og ikke om oss gutta. Det er min påstand. 

Jeg har alltid sagt at kvinner med kun øyesminke er de vakreste. Synes flere lag med foundation og pudder blir litt sirkus/ bordell følelse. Liker de som tør å være seg selv. Jeg vil ha ei ekte jente, ei som kunne funnet seg i å bli skitten og gå på skogtur. Disse superbabes(ene) skremmer bort en del av oss som er snille og jordnære. Synes rett og slett at de er skumle og det gir meg dårlige vibber. Tror av den grunn at de tiltrekker seg badboys mer enn noe annet.

Husk at dere konkurrerer med hverandre. Den deiligste i deres øyne trenger ikke å være det i våre øyne. Jeg vedder på at Ts er en million ganger morsommere å være sammen med en en av barbiene Karl Johan. 

Spørsmålet du må stille deg selv er også om du er for partisk og nedvurderende i ditt syn på deg selv. Mange attraktive kvinner tror de er noe dritt. Det er trist og tåpelig. Gå ut og kos deg i Sola og gi beng i hva menn og kvinner synes om deg. Slik selvtillit er mye mer tiltrekkende enn flere kilo sminke. You go girl ♥️ 

m34

Anonymkode: 4d02f...7c4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅

Ikke vær så hard mot deg selv 😊 Snu det omvendt, kanskje disse jentene tenker akkurat det samme når de ser deg ? At du er den pene vellykka jenta :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅

Det er derfor det kommer enslige menn fra alle verdenshjørner for å prøve lykken i Norge. Det er mange glade utenlandske musikanter i Norge av den grunn.

Anonymkode: 46045...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke helt poenget med da å måtte rakke ned på de som fikser litt på utseende? Det må da komme av usikkerhet å at de føler det må til for at de følger seg vel å det som må til for at de skal like det dem ser i speilet. Å si at de er jævlige ut og lage spy smilie, får meg til å tenke at du kanskje er stygg på innsiden da hjelper det lite om du er pen på utsiden 

Anonymkode: d9e33...98d

Jeg synes oppriktigtalt at disse «instababene» ser stygge ut. Voksne oppgående menn kan da aldri falle for de. Men de yngre mennene gjør nok det. Synd at disse jentene blir forbilder😟

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...