AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #21 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slanke, langt og velstelt hår, pene kjoler, stilige sko, store pupper på mange, rimelig perfekte i ansiktet, unge. Jeg er mye styggere enn jeg trodde 🙈 Anonymkode: 6dcc2...ccb Mye av dette kan du få til om du går inn for det alderen er muligens litt verre med. Til og med pupper kan ordnes med en skikkelig bh. Ansiktet er ofte like mye at de er flinke å sminke seg. Kjoler og sko kan kjøpes for penger. Husk også at menn liker forskjellige ting, og dette er noen menn som ikke digger. Mange menn faktisk. Anonymkode: 9e1ee...a4a 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #22 Skrevet 12. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Alle unge jenter er pene, de vet det bare ikke (og obs. menn er fullstendig klar over det). Du kommer til å skjønne hva jeg mener på et senere tidspunkt i livet. 🙂 Anonymkode: a7dde...2d6 Vet nøyaktig hva du mener, skjønte ikke selv hvor pen jeg var i slutten av tenårene/starten av tyveårene, naiv og gikk fem på med enkelte menn som var 15+ år eldre. Nå er jeg 30, finnes ikke naiv lenger og er en annen person enn jeg var den gang da. Savner å være ung og pen. Anonymkode: 6dcc2...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #23 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅 Anonymkode: 6dcc2...ccb Ta av dem de høye hælene , sminka, og putt dem i joggebuksa og de ser ut som helt average mennesker. Er bare at de har brukt to timer på å stelle seg at de ser slik ut, ellers er de fleste helt som alle andre. Anonymkode: 01ce5...e97 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #24 Skrevet 12. juni 2021 Jeg er 32, ser mye yngre ut, får mye oppmerksomhet for mitt utseendet. Men er ikke ute etter kåte mannfolk uansett. Bare latterlig å se hvor desperate mange menn er. Til og med menn som leier på damer ser meg opp og ned. Jeg kler meg classy, har timeglass figur, normal kroppsvekt og store naturlige bryster, fin sprettrumpe. kvinner må slutte å være sjalu på andre kvinner. Gå ut med selvtillit. Det å stråle selvsikkerhet er mest sexy av alt!!! sjalusi og misunnelse gjør en stygg. ps; jeg kommer fra skogen, og er oppvokst som en ulv. Likevel kan jeg lure mange med utseendet og måten jeg kler meg på dersom jeg går på Aker brygge Anonymkode: dd0bc...8b3 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #25 Skrevet 12. juni 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Slanke, langt og velstelt hår, pene kjoler, stilige sko, store pupper på mange, rimelig perfekte i ansiktet, unge. Jeg er mye styggere enn jeg trodde 🙈 Anonymkode: 6dcc2...ccb Jeg bor i Oslo og jeg ser ikke dem du ser. 16 minutter siden, AnonymBruker said: Mye mindre fedme i Oslo Anonymkode: 0dd1e...fd3 Du tuller? Jeg ser en skokk. Anonymkode: 4c9dc...d10 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #26 Skrevet 12. juni 2021 Det er veldig viktig å ta vare på helsa, og utseendet da. Mange som ikke tar vare på seg selv og eldes deretter. Jeg holder meg slank og ung fordi jeg tar vare på meg selv. Ser ikke en dag eldre ut enn 24. Anonymkode: dd0bc...8b3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #27 Skrevet 12. juni 2021 Blir nesten litt fristet i å gå ut for å sjekke om dette stemmer. Men da skulle jeg gått ut som meg selv + litt til. Jeg skal ha lite sminke, bustete oppsatt hår, bikini istedenfor undertøy, hippikjole i rosa og ha røde sandaler (for å se om man virkelig må følge reglene). Selvfølgelig smykke og armbånd i noe billig juggel. Jeg tror ikke perfekte damer drar mer menn enn noen som er litt fantete og har humor. Menn som er slik passer med slike damer. Jordnære fantete fyrer liker sikkert bedre likesinnede. Anonymkode: 9e1ee...a4a 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #28 Skrevet 12. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 32, ser mye yngre ut, får mye oppmerksomhet for mitt utseendet. Men er ikke ute etter kåte mannfolk uansett. Bare latterlig å se hvor desperate mange menn er. Til og med menn som leier på damer ser meg opp og ned. Jeg kler meg classy, har timeglass figur, normal kroppsvekt og store naturlige bryster, fin sprettrumpe. kvinner må slutte å være sjalu på andre kvinner. Gå ut med selvtillit. Det å stråle selvsikkerhet er mest sexy av alt!!! sjalusi og misunnelse gjør en stygg. ps; jeg kommer fra skogen, og er oppvokst som en ulv. Likevel kan jeg lure mange med utseendet og måten jeg kler meg på dersom jeg går på Aker brygge Anonymkode: dd0bc...8b3 Er ikke sjalu og misunnelig sånn at jeg tenker negativt om dem, mer at jeg bare følte meg brått trist og gammel/uattraktiv. Og da klarer jeg ikke utstråle selvsikkerhet akkurat 😅 men nå var dette en litt dårlig dag da, straks mensen og masse vann i kroppen osv. Og normal sommerkjole og flate sko, de var veldig pyntet og fine Anonymkode: 6dcc2...ccb 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #29 Skrevet 12. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare latterlig å se hvor desperate mange menn er. Til og med menn som leier på damer ser meg opp og ned. Jeg kler meg classy, har timeglass figur, normal kroppsvekt og store naturlige bryster, fin sprettrumpe. Anonymkode: dd0bc...8b3 Jeg er oppi 40-årene, også en av dem som ikke «ser sånn ut». Har ikke timeglassfigur, men pæreform, medium naturlige bryster, sprettrumpe og normal kroppsvekt. Er samboer. Menn sammen med dame/kone glor når jeg er ute. Menn med barn glor. Menn uten noen glor. Og jeg har ikke mye dilldall på, men jeg vet min verdi og har selvtillit og gir faen. Anonymkode: 4c9dc...d10 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #30 Skrevet 12. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Blir nesten litt fristet i å gå ut for å sjekke om dette stemmer. Men da skulle jeg gått ut som meg selv + litt til. Jeg skal ha lite sminke, bustete oppsatt hår, bikini istedenfor undertøy, hippikjole i rosa og ha røde sandaler (for å se om man virkelig må følge reglene). Selvfølgelig smykke og armbånd i noe billig juggel. Jeg tror ikke perfekte damer drar mer menn enn noen som er litt fantete og har humor. Menn som er slik passer med slike damer. Jordnære fantete fyrer liker sikkert bedre likesinnede. Anonymkode: 9e1ee...a4a Sjekk og oppdater 😁 Anonymkode: 6dcc2...ccb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #31 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk og oppdater 😁 Anonymkode: 6dcc2...ccb Dere kommer til å lese om det i se og hør Anonymkode: 9e1ee...a4a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #32 Skrevet 12. juni 2021 Det er jo poengløst å sammenligne seg med andre. Det er ikke slik at vi kvinner er i konkurranse med hverandre. Man kan erkjenne at andre er pene uten at det skal gå på selvtilliten løs. Anonymkode: 0a085...e9a 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #33 Skrevet 12. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo poengløst å sammenligne seg med andre. Det er ikke slik at vi kvinner er i konkurranse med hverandre. Man kan erkjenne at andre er pene uten at det skal gå på selvtilliten løs. Anonymkode: 0a085...e9a Ja, pleier ikke å føle meg så fæl når jeg ser pene, unge damer. Men kanskje ikke det beste stedet å dra en sommerdag med pms og puffy ansikt fra alt vannet i kroppen. Følte meg så gammel, fargeløs og dradd 😅 Anonymkode: 6dcc2...ccb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #34 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Samme her, er slank, trent, liker å pynte meg og blir ofte kalt pen. Men etter i dag tenkte jeg at det bare er å gi opp, er vel ikke vits å date en gang med den konkurransen der 🙈 føler meg definitivt finere på høsten jeg også Anonymkode: 6dcc2...ccb Tror vi er penere enn vi selv tror😄 Jeg har hatt en lang og hard eksamensperiode, har ikke orker å sole meg eller smøre meg inn med selftan, så er blek og å ta på skjørt og kjole er uaktuelt. Høsten er så mye mer koselig og jeg elsker høstklær! Men å gi opp? Hvorfor skal du gi opp? Du blir ikke styggere av at andre doller seg opp👍 Kjæresten min er besatt av styling og liker å se best mulig ut, han er tan og har kjøpt en del sommerklær, så har du meg ved siden av, blek og ingen fine sommerklær. Ja, ja😄 Anonymkode: e339a...77f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #36 Skrevet 12. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror vi er penere enn vi selv tror😄 Jeg har hatt en lang og hard eksamensperiode, har ikke orker å sole meg eller smøre meg inn med selftan, så er blek og å ta på skjørt og kjole er uaktuelt. Høsten er så mye mer koselig og jeg elsker høstklær! Men å gi opp? Hvorfor skal du gi opp? Du blir ikke styggere av at andre doller seg opp👍 Kjæresten min er besatt av styling og liker å se best mulig ut, han er tan og har kjøpt en del sommerklær, så har du meg ved siden av, blek og ingen fine sommerklær. Ja, ja😄 Anonymkode: e339a...77f Håper du har rett 😊har også jobbet mye og ikke kjøpt sommerklær osv. Var litt vond følelse hele greia, følte meg rett og slett ikke bra nok. Litt skuffet over at jeg lot meg påvirke på den måten. Anonymkode: 6dcc2...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #37 Skrevet 12. juni 2021 Selvtillit jenter! 💪🏻 Ikke mål dere selv med andre, og ikke tenk at et striglet, frisert og kraftig sminket utseende er alt! ❤️ Anonymkode: 938f1...fb8 6
Anonymburker Skrevet 12. juni 2021 #38 Skrevet 12. juni 2021 Det fins en klinikk på Majorstua, osv.. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #39 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper du har rett 😊har også jobbet mye og ikke kjøpt sommerklær osv. Var litt vond følelse hele greia, følte meg rett og slett ikke bra nok. Litt skuffet over at jeg lot meg påvirke på den måten. Anonymkode: 6dcc2...ccb Sender deg en klem. Du hadde sikkert bare en dårlig dag og var finere enn du følte deg. ❤️ Neste gang er du forberedt og vet hva som venter. Vær deg selv for du er bra nok slik du er. Anonymkode: 9e1ee...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #40 Skrevet 12. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sender deg en klem. Du hadde sikkert bare en dårlig dag og var finere enn du følte deg. ❤️ Neste gang er du forberedt og vet hva som venter. Vær deg selv for du er bra nok slik du er. Anonymkode: 9e1ee...a4a Takk ❤️ Anonymkode: 6dcc2...ccb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå