Gå til innhold

Jentene i Oslo ser helt perfekte ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅

Anonymkode: 6dcc2...ccb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Lol

Anonymkode: af71c...858

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lol

Anonymkode: af71c...858

Men de er jo heldige da, skjønner ikke all klagingen over norske damer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mårratrynene som teller, ikke åssen de ser ut på kvelden 😀

Anonymkode: e69f5...b19

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Enig, kjenner på det samme hver gang jeg går ut døren. 

Anonymkode: b6b69...253

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut på byen i Wien en gang. Hadde lyst til å snu i døra på utestedet, jeg sa til og med til dørvakta "åssen er det mulig å samle så mange vakre kvinner på et sted!". Han smilte bare. 

Anonymkode: c0faf...d8f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig, kjenner på det samme hver gang jeg går ut døren. 

Anonymkode: b6b69...253

Har ikke følt så på det i området jeg bor, men sentrum til aker brygge, Holy Moly. Skikkelig knekk i selvtilliten 🙈 kan ikke huske de så så perfekte ut bare for få år siden, har bodd lenge i byen. Så ut som en catwalk

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut på byen i Wien en gang. Hadde lyst til å snu i døra på utestedet, jeg sa til og med til dørvakta "åssen er det mulig å samle så mange vakre kvinner på et sted!". Han smilte bare. 

Anonymkode: c0faf...d8f

Ah, der har jeg ikke vært men kan se for meg det egentlig 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, trent, liker å pynte meg og får ofte høre at jeg er pen (gjerne av eldre folk, ettersom ingen på min alder gir komplimenter helt ut av det blå😄), men jeg føler meg også stygg når jeg ser alle de pene kvinnene overalt, de ser tilnærmet perfekte ut. Hater å gå i skjørt og lange hæler og føler meg som en liten unge med cropped bukser og AirMax. Føler meg finere på høsten😆

Anonymkode: e339a...77f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er slank, trent, liker å pynte meg og får ofte høre at jeg er pen (gjerne av eldre folk, ettersom ingen på min alder gir komplimenter helt ut av det blå😄), men jeg føler meg også stygg når jeg ser alle de pene kvinnene overalt, de ser tilnærmet perfekte ut. Hater å gå i skjørt og lange hæler og føler meg som en liten unge med cropped bukser og AirMax. Føler meg finere på høsten😆

Anonymkode: e339a...77f

Samme her, er slank, trent, liker å pynte meg og blir ofte kalt pen. Men etter i dag tenkte jeg at det bare er å gi opp, er vel ikke vits å date en gang med den konkurransen der 🙈 føler meg definitivt finere på høsten jeg også

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, nå ble jeg nysgjerrig. Kan ikke huske jeg la merke til dette sist jeg var i Oslo🤔

Anonymkode: 003e8...4eb

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, nå ble jeg nysgjerrig. Kan ikke huske jeg la merke til dette sist jeg var i Oslo🤔

Anonymkode: 003e8...4eb

Har ikke lagt merke til dette før i år

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør de så pene da? Gi meg detaljer. 

Jeg er det man kan kalle hippie-pen :) Bustete hår, solbrun, kjoler og sandaler, ser for meg jeg ikke har passet inn i det heletatt.

Anonymkode: 9e1ee...a4a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke jentene/damene i Oslo er noe særlig pene når man tar i verdens sammenheng. Mange kler seg jo ikke pent og lasser på med makeup. 

Anonymkode: 4c9dc...d10

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør de så pene da? Gi meg detaljer. 

Jeg er det man kan kalle hippie-pen :) Bustete hår, solbrun, kjoler og sandaler, ser for meg jeg ikke har passet inn i det heletatt.

Anonymkode: 9e1ee...a4a

Slanke, langt og velstelt hår, pene kjoler, stilige sko, store pupper på mange, rimelig perfekte i ansiktet, unge. Jeg er mye styggere enn jeg trodde 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Følte meg fin i sommerkjolen min frem til jeg stakk ut for å ta en øl, jentene så ut som modeller med høye hæler, hår on point, lange, pene ben, pene ansikter og selvtilliten forsvant. Menn i Norge er utrolig heldige, vet ikke om dette er hverdagssyn i alle verdens kroker? 😅

Alle unge jenter er pene, de vet det bare ikke (og obs. menn er fullstendig klar over det). Du kommer til å skjønne hva jeg mener på et senere tidspunkt i livet. 🙂

Anonymkode: a7dde...2d6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Mye mindre fedme i Oslo 

Anonymkode: 0dd1e...fd3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ser i allefall ut til at Oslo har en høy andel dragqueens 😏

Anonymkode: a8907...b3a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke bor i Oslo 😅

Anonymkode: b7adf...3bf

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye mindre fedme i Oslo 

Anonymkode: 0dd1e...fd3

De tør bare ikke gå ut.

Anonymkode: 49f5e...b08

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...