Gå til innhold

Slettet tinder, fant match på fb...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en jeg likte veldig godt på tinder, jeg endte opp med å finne flere jeg kjente så slettet appen. Jeg ut fra opplysningene han ga funnet han på fb. Er det greit å ta kontakt eller blir det for stalker?

Anonymkode: 47b57...817

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakket med en jeg likte veldig godt på tinder, jeg endte opp med å finne flere jeg kjente så slettet appen. Jeg ut fra opplysningene han ga funnet han på fb. Er det greit å ta kontakt eller blir det for stalker?

Anonymkode: 47b57...817

Vil anbefale deg å slette FB også.

Anonymkode: 76752...fb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne som kontakter mann er uansett som regel alltid positivt for mannen.

Anonymkode: c0838...29c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere hadde match og var i dialog, hvorfor spurte du ikke om fb eller en annen måte å holde kontakten før du slettet deg?

Om samtalen var trivelig vil jeg tro som AB over her at han setter pris på å høre fra deg igjen 

Anonymkode: f30ba...776

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skummel overvåkervibber om noen hadde gjort det.. Type: sjekker emailen din, mobilen din, sporer deg på snap.. mistenksom selv om man ikke gjør noe galt osv..

Anonymkode: eddd2...344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, menn bryr seg ikke om sånt. Det er kvinner som blir sinna når folk tar kontakt.

Anonymkode: f8958...fb0

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne som kontakter mann er uansett som regel alltid positivt for mannen.

Anonymkode: c0838...29c

Oioi, du kjenner ikke godt til oss mannfolk ser jeg, ev. har du "dårlig" erfaring.

Jovisst bryr vi oss, det finnes en god del kaninkokere og hva som verre er der ute. For ivrig er "rødt flag" for oss også.

Anonymkode: ec8db...c68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ovisst bryr vi oss, det finnes en god del kaninkokere og hva som verre er der ute. For ivrig er "rødt flag" for oss også.

Mann her. Jeg tenker det ikke er krise uansett. Eneste grunn til å ikke ta kontakt, er at du ikke takler avvisning.  Jeg tåler fint at batshit crazy tar kontakt,  og det er helt opp til meg hva jeg gjør med det. 

Anonymkode: 5394c...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...