Gå til innhold

Klær fra New Yorker..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på klær derfra? Er det type billig og varer 2-3 vask eller holder det faktisk? 
Jeg har ikke handlet der enda, men ser alltid noen med poser derfra når jeg er på shoppingrunde..Del gjerne erfaringer 🤗

Anonymkode: 9833f...583

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten er som HM og Cubus.

Anonymkode: 7d101...811

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billig og dårlig kvalitet, men de har veldig mye fint :) Vær obs på at de er små i størrelsene. 

Anonymkode: 5b527...6bf

Skrevet

Min erfaring er at det er helt elendig. Når det er sagt så fortsetter jeg jo å handle der, men kjøper utelukkende ting på salg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine gutter på 12, 14 og 17 har mye klær fra New Yorker. Synes ikke kvaliteten er så ille, jeg! Pene, kule klær til en rimelig pris👌

Anonymkode: 80056...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Billig og dårlig kvalitet, men de har veldig mye fint :) Vær obs på at de er små i størrelsene. 

Anonymkode: 5b527...6bf

Jeg syns de er store i størrelsene. 

AnonymBruker
Skrevet

Har både hatt favoritt jeans og t-skjorter. Kvaliteten er bedre enn jeg forventer for prisen. Fasongen er perfekt for meg.

Anonymkode: a2561...784

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns de er store i størrelsene. 

Samme her. Fikk en t-skjorte og en genser til jul i min vanlige str og syns de var romslige i str. Går greit å bruke, altså, men kunne ikke vært noe større. Kunne ikke bytte de i mindre heller siden xs såvidt jeg vet er minste str de har. 

AnonymBruker
Skrevet

Elendig kvalitet!

Anonymkode: ca381...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...