Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

No har eg gått i same fella nok ein gong... Fekk eit gavekort på 300kr og eg endte med å bruke 700kr ekstra når eg skulla handle.. Er det nokon av dykk andre her inne som he same problemet? Eg føle ej ikkje spara noko på detta. 

Kva brukar dykk i snitt over gavekortets verdi?

Mvh Oddbjørg L. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klarer sjelden å bruke dem opp, så de går ut på dato.

Anonymkode: 9f5cc...9c6

• Liker 1
Skrevet

Eg er meir redd for at eg ikkje skal bruke heile summen, derfor enda eg opp med å bruke så mykje meir. 

AnonymBruker
Skrevet

hver gang jeg får noen sånne gavekort, så bruker jeg stort sett rett under gavekortets beløp, og så gir jeg bort (eller selger) resten. 

Anonymkode: cdcf5...618

• Liker 1
Skrevet

Gavekort er en uting.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i gavekort. Får sjelden brukt dem opp. 

Skrevet

Gavekort er en gullgruve for butikkene. Enten blir de ikke brukt (opp), eller så ender man med å handle for mye mer enn gavekortets verdi. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt et gavekort lenge, for til slutt å kjøpe noe jeg verken trengte eller ønsket meg, nærmest i panikk, en uke før utløpsdatoen. 

AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg bruker aldri mer enn jeg ønsker når jeg har gavekort. Om jeg ikke finner noe den dagen, går jeg hjem og kommer tilbake en annen dag. Jeg kjøper aldri noe jeg ikke syntes er verdt pengene, gavekort eller ei

Anonymkode: 5d171...f81

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg kjøper noe jeg har lyst på med gavekort - det meste hadde jeg kjøpt uansett. Har alltid brukt de opp lenge før fristen og aldri "panikk-handlet" noe.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøpte du ikke noe til 300kr eller litt over da? Det er jo ditt valg å bruke 700kr mer enn hva gavekortet var på! Du kunne jo ha holdt deg til summen!?

Anonymkode: 67418...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Man får vel nesten ingenting for 300,- i Norge lengre har jeg lagt merke til. 

Litt utenfor tema, men det finnes jammen meg knapt et skopar til under 600,- om dagen!!

Anonymkode: bb123...78c

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg foretrekker "generelle" gavekort fremfor spesifikke til en butikk. Jeg foretrekker kjøpesentrenes egne gavekort fremfor SpendOn eller lignende fordi SpendOn o.l. begynner å trekke prosenter fra verdien etter en stund.

Hvis jeg får gavekort til en bestemt butikk eller bytter en varer slik at jeg får tilgodelapp, er det en fordel at det er en butikk jeg likevel ville handlet i, ellers ville jeg nok gitt vekk gavekortet til noen andre eller latt det gå ut.

Skrevet

Ikke noe problem hvis du kjøpte noe du likevel skulle ha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...