AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Hva jobber dere med? 😊 Anonymkode: ef5c6...5d7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Nå jobber jeg med analyser og utredninger i offentlig sektor. Tidligere jobbet jeg med virksomhetsstyring (også i offentlig sektor). Anonymkode: 0c75c...391
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har jobbet egentlig alltid med det samme som den over, i ulike sektorer. Type ideell, offentlig og sånn «deloffentlig». Innenfor en tematikk. Veldig mye skriving av høringsinnspill/ting til media eller annet/forslag til uttalelser eller politiske vedtak osv. Stort sett alt det faglige har vært knyttet opp mot politikk/rammebetingelser/innhente saksopplysninger. I kommune har det også vært noe ren saksbehandling inn i oppgavene.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Statsviterne hos oss jobber med saksbehandling. De faller litt mellom to stoler hos oss, fordi det er ikke noen av "hovedfaggruppene" som vi har hos oss. Anonymkode: 48530...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå