AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #21 Skrevet 12. juni 2021 Brukte produktene selv en periode nå nylig og de er veldig gode! Men jeg måtte gjøre det klart både fire og fem ganger at jeg ikke ønsket å bli kontaktet igjen. Selger respekterte dette, men jeg tror jeg var heldig. Fryktelig businessmodell som utnytter lettlurte folk til å tro at de kan bli rike på å være nederst i et pyramidespill. Anonymkode: b0dfd...21d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #22 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vell du kjenner ikke dem og hva de gjør;) Anonymkode: 09749...08f KJenner hvem da? Anonymkode: 56a03...0c4 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #23 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Der var det mye rart som jeg ikke har erfart da jeg brukte produktene i ca 1 år...Har bare godt å i si om folkene og ikke minst produktene...Som faktisk hjalp meg masse. Folk som er nysgjerrige få danne sin egen oppfattelse. Btw! Det er mange personlige trenere mm som bruker HL. Produktene er faktisk kvalitetssikret mm... Anonymkode: 09749...08f Det å være kvalitetssikret er en ting, det å faktisk ha en så god virkning som de påstår er noe helt annet. Produktene fremstilles som om de er bedre enn ordinær mat. Det er krav for å at matvarer og kosttilskudd ikke skal være helseskadelig i norge. Det betyr ikke at herbalife er bedre enn fjordland for vektnedgang. Vi har strenge kontroller i norge, så det skal en god del til å finne lovlige produkter som er en fare for liv og helse. Herbalife er verken bedre eller dårligere enn andre helsekost-dietter og slankematprodukter. Det at personlige trenere bruker det for å tjene penger er totalt irrelevant. PT'er som er mini influencere tjener fett på å selge og å reklamere for produkter på instagram. Herbalife er et pyramidespill, samme hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: 5e981...c79 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #24 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det å være kvalitetssikret er en ting, det å faktisk ha en så god virkning som de påstår er noe helt annet. Produktene fremstilles som om de er bedre enn ordinær mat. Det er krav for å at matvarer og kosttilskudd ikke skal være helseskadelig i norge. Det betyr ikke at herbalife er bedre enn fjordland for vektnedgang. Vi har strenge kontroller i norge, så det skal en god del til å finne lovlige produkter som er en fare for liv og helse. Herbalife er verken bedre eller dårligere enn andre helsekost-dietter og slankematprodukter. Det at personlige trenere bruker det for å tjene penger er totalt irrelevant. PT'er som er mini influencere tjener fett på å selge og å reklamere for produkter på instagram. Herbalife er et pyramidespill, samme hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: 5e981...c79 Å gå ned i vekt er jo lett, spise vanlig mat i riktig mengde. Nok av de som går på pulverkurer, etterpå når de startet med vanlig mat så er vekta tilbake igjen. Skal man ha et proteinpulver så er det mange gode på markedet som du kan bruke som en "shake", der kommer herbalife dårlig ut. Når du ser på innholdet av produktene. Anonymkode: 56a03...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #25 Skrevet 12. juni 2021 Nå liker jeg endel av produktene da 😅 det jeg ikke liker med HB er det konstante maset og pushinga for å selge. Herbalife er helt greie produkter, litt for dyre syntes jeg. Der de mister meg er når HB folka begynner å predikere at det er bedre enn mat og anbefaler folk å slutte på medisinene sine og gå over på HB. At det omtrent skal kurere kreft, da bikker det over i galskap. Det er lav terskel for å bli med i HB og det tiltrekker folk som ikke er helt gode, og det blir nærmest en relgion for noen. Enten er du med, eller så er du fienden lissom.. Anonymkode: d113b...9ae
Era Vulgaris Skrevet 12. juni 2021 #26 Skrevet 12. juni 2021 Alt som handler om MLM er noe forbanna herk, og de som er nyfrelste forhandlere er de verste. En gammel venninne tok kontakt med meg og lurte på om vi skulle ta en kaffe. Jeg takket ja, og ble glad for at hun tok opp igjen kontakten. Da jeg kom til kafeen vi skulle møtes på, satt hun der med en laptop. Jeg stusset litt, men tenkte hun sjekket mail eller what ever. Etter noen innledende høflighetsfraser kom det fram at hun skulle vise meg en Herbalife-presentasjon. Jeg ble jo helt tatt på senga. Høflig som jeg er, lot jeg henne gjøre presentasjonen ferdig, sa ellers takk, og avsluttet treffet. Jeg ble så skuffet over henne. At hun ikke bare kunne vært ærlig om hvorfor vi skulle møtes, men lurte meg på falske premisser, viser jo hvor lite respekt hun hadde for meg. Jeg var ikke lenger en gammel venn, men kun en potensiell kunde. 23
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #27 Skrevet 12. juni 2021 Har samme greia med en som er nyfrelst Mary Kay "hudpleiekonsulent". Jeg bombes ned av mas, tilbud etc -blir gal. Har sagt jeg ikke ønsker hverken å ha hudpleieparty eller kjøpe noe -hun ble fornærmet -var stille en kort periode -og nå er hun igang med maset igjen. Jeg kan jo bare..... Jeg. er. så. lei Anonymkode: 0fb46...e9f 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #28 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har samme greia med en som er nyfrelst Mary Kay "hudpleiekonsulent". Jeg bombes ned av mas, tilbud etc -blir gal. Har sagt jeg ikke ønsker hverken å ha hudpleieparty eller kjøpe noe -hun ble fornærmet -var stille en kort periode -og nå er hun igang med maset igjen. Jeg kan jo bare..... Jeg. er. så. lei Anonymkode: 0fb46...e9f Her må du sifra, så fase ut personen. For disse gir seg aldri virker det som. Anonymkode: 56a03...0c4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #29 Skrevet 13. juni 2021 Era Vulgaris skrev (19 timer siden): Alt som handler om MLM er noe forbanna herk, og de som er nyfrelste forhandlere er de verste. En gammel venninne tok kontakt med meg og lurte på om vi skulle ta en kaffe. Jeg takket ja, og ble glad for at hun tok opp igjen kontakten. Da jeg kom til kafeen vi skulle møtes på, satt hun der med en laptop. Jeg stusset litt, men tenkte hun sjekket mail eller what ever. Etter noen innledende høflighetsfraser kom det fram at hun skulle vise meg en Herbalife-presentasjon. Jeg ble jo helt tatt på senga. Høflig som jeg er, lot jeg henne gjøre presentasjonen ferdig, sa ellers takk, og avsluttet treffet. Jeg ble så skuffet over henne. At hun ikke bare kunne vært ærlig om hvorfor vi skulle møtes, men lurte meg på falske premisser, viser jo hvor lite respekt hun hadde for meg. Jeg var ikke lenger en gammel venn, men kun en potensiell kunde. Jeg opplevde akkurat det samme. En gammel studievenninne tok kontakt og ville ta opp kontakten igjen og treffes over en kopp kaffe. Jeg ble kjempeglad og møtte henne på kafeen. Vi pratet og hadde det kjempehyggelig en halvtimes tid og kjemien var helt der. Så jeg tenkte at jammen var jeg glad hun tok kontakt igjen, for dette måtte jo være starten på et godt vennskap, spesielt med tanke på at jeg ikke hadde andre venner på den tiden. Plutselig begynner hun å snakke om Herbalife og vil fortelle om alle produktene og vil ha meg med. Jeg avviser høflig og prøver å dreie samtalen tilbake dit vi var. Men da er hun plutselig helt uinteressert og ignorerer meg. Samtalen gikk helt i stå etter dette, og siden har jeg ikke hørt fra henne. Anonymkode: c0dc4...7cb 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #30 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg opplevde akkurat det samme. En gammel studievenninne tok kontakt og ville ta opp kontakten igjen og treffes over en kopp kaffe. Jeg ble kjempeglad og møtte henne på kafeen. Vi pratet og hadde det kjempehyggelig en halvtimes tid og kjemien var helt der. Så jeg tenkte at jammen var jeg glad hun tok kontakt igjen, for dette måtte jo være starten på et godt vennskap, spesielt med tanke på at jeg ikke hadde andre venner på den tiden. Plutselig begynner hun å snakke om Herbalife og vil fortelle om alle produktene og vil ha meg med. Jeg avviser høflig og prøver å dreie samtalen tilbake dit vi var. Men da er hun plutselig helt uinteressert og ignorerer meg. Samtalen gikk helt i stå etter dette, og siden har jeg ikke hørt fra henne. Anonymkode: c0dc4...7cb Da ser man hvor gale mennesker kan bli. Er ofte en baktanke når noen spiller veldig hyggelig. Anonymkode: 56a03...0c4 3
Era Vulgaris Skrevet 13. juni 2021 #31 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg opplevde akkurat det samme. En gammel studievenninne tok kontakt og ville ta opp kontakten igjen og treffes over en kopp kaffe. Jeg ble kjempeglad og møtte henne på kafeen. Vi pratet og hadde det kjempehyggelig en halvtimes tid og kjemien var helt der. Så jeg tenkte at jammen var jeg glad hun tok kontakt igjen, for dette måtte jo være starten på et godt vennskap, spesielt med tanke på at jeg ikke hadde andre venner på den tiden. Plutselig begynner hun å snakke om Herbalife og vil fortelle om alle produktene og vil ha meg med. Jeg avviser høflig og prøver å dreie samtalen tilbake dit vi var. Men da er hun plutselig helt uinteressert og ignorerer meg. Samtalen gikk helt i stå etter dette, og siden har jeg ikke hørt fra henne. Anonymkode: c0dc4...7cb Det er bare så skuffende. Og temmelig respektløst. Hvorfor ikke bare være ærlig og si hvorfor man ønsker å treffes, i stedet for å late som noe annet? 2
Lunabelle Skrevet 13. juni 2021 #32 Skrevet 13. juni 2021 Era Vulgaris skrev (31 minutter siden): Det er bare så skuffende. Og temmelig respektløst. Hvorfor ikke bare være ærlig og si hvorfor man ønsker å treffes, i stedet for å late som noe annet? Jeg opplevde også akkurat det samme og ble veldig skuffet over henne og fortalte det der og da. Da sa hun at de blir oppfordret til å kontakte gamle venner og kjente, fordi de ofte blir så glade for å bli invitert på kaffe, lunsj e.l at de er lette å manipulere. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #33 Skrevet 13. juni 2021 Slikt orker jeg ikke. Ikke erfaring med herbalife da og jeg har nok sluppet billig unna slikt vissvass. Men jeg hadde en venninne med en venninne som drev med tupperware. Dette skulle være "jobben" hennes. Hun ønsket egentlig å være hjemmeværende, men ønsket selvsagt lettjente penger likevel. Så da ble venninner av venninner og familie og families venner mast på om å delta. Fikk jo alltid beskjed om at vi IKKE trengte å kjøpe noe, alle ville få en liten gave osv. Men det var jo MYE mas på disse treffene. Jeg kom bare for å komme og være sosial. Og man merket at hun alltid var SÅ skuffet da det ikke ble solgt særlig. Men det hjelper jo ikke å alltid invitere de 10 samme personene i omgangskretsen. Og hun inviterte nok bare oss fordi hun ikke viste hvem andre hun kunne prakke dette på. Anonymkode: edea4...f04
Era Vulgaris Skrevet 13. juni 2021 #34 Skrevet 13. juni 2021 Lunabelle skrev (6 minutter siden): Jeg opplevde også akkurat det samme og ble veldig skuffet over henne og fortalte det der og da. Da sa hun at de blir oppfordret til å kontakte gamle venner og kjente, fordi de ofte blir så glade for å bli invitert på kaffe, lunsj e.l at de er lette å manipulere. Ok, men det er jo lov å tenke selv, selv om man skal representere Herbalife, og se litt på egen moral. 1
Lunabelle Skrevet 13. juni 2021 #35 Skrevet 13. juni 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Ok, men det er jo lov å tenke selv, selv om man skal representere Herbalife, og se litt på egen moral. Tja... De er vel så hjernevasket at de tydeligvis ikke er i stand til hverken å tenke selv eller se på sin egen moral. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #36 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2021 den 16.21): Nylig måtte jeg kutte henne ut, hun har blitt helt hjernevasket av møtene hun har vært på. Totalt! At hun skal bli rik, være business-woman. Jeg er skuffet over henne, at hun har blitt lurt av dette. Men høy utdannelse som hun har sier vel ikke om hvor oppegående et menneske er. Men mine synspunkter var bare tull, jeg var dum. Forstod ingenting om salg. Tenker at vi vet nok om MLM i dag, til at noen skal la seg lure av dette. Anonymkode: 56a03...0c4 Jeg liker herbalife, men jeg liker ikke at folk presser familie og venner til og kjøpe. Anonymkode: 341a7...380
Gjest laPistola Skrevet 13. juni 2021 #37 Skrevet 13. juni 2021 Ble overtalt av en venninne og bli med i herbalife for 25 år siden ( da jeg var 19) hun betalte startpakken for meg fordi hun var så overbevist om at vi begge ville bli styrtrike 😅 brukte produktene noen uker, og det var det. Hun var hekta på og selge og verve, men ble aldri styrtrik. Har jo møtt noen flere opp gjennom årene som har prøvd seg, men er overrasket over at dette pågår ennå. Alle kjenner vel noen som har vært borti herbalife , men hvor mange har blitt rike, eller i det hele tatt gått i pluss? Når du føler at noen i livet ditt bare skal tjene penger på deg, eller oppfører seg som nyfrelste og hjernevaska må en jo bare etter tid kutte de, selvom det er veldig synd på dem og det at de har latt seg lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå